رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان

امامی و حاج آقا نیا از کسب مدال برنز بازماندند

نمایندگان اوزان 57 و 65 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از کسب مدال برنز بازماندند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، در ادامه مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شده است نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که نادر حاج آقا نیا و یونس امامی با شکست در دیدار رده‌بندی اوزان 57 و 65 کیلوکرم از کسب مدال برنز بازماندند.

در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 انخسایخان از مغولستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله مقابل دایچی تاکاتانی از ژاپن با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و شانس حضور در فینال را از دست داد. وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 10 بر 4 مغلوب باجرانگ از هند شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

در وزن 57 کیلوگرم نیز که 14 نفر حضور داشتند، نادر حاج آقا نیا در دور اول با نتیجه 8 بر 4 از سد راحول آواره از هند گذشت. وی در دور بعد نیز 14 بر 13 تسه وین سورن از مغولستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10  بر 9 مغلوب محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. وی در دیدار رده‌بندی نیز با نتیجه 12 بر 3 مغلوب اسماعیل اف از قزاقستان شد و از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 70 کیلوگرم سیداحمد محمدی در دور نخست با نتیجه 14 بر 12 مغلوب کیسوکه اوتوگورو از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در دور بعد مقابل لی از کره جنوبی محمدی از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

تا دقایقی دیگر عزت اله اکبری در فینال وزن 79 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان خواهد رفت. در وزن 97 کیلوگرم نیز مجتبی گلیج نیز برای کسب مدال طلا به میدان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید