محسن کریمی: اهل کری خواندن نیستم/ به دنبال جبران شکست بازی رفت هستیم

هافبک تهاجمی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نمی‌توانم این بازی را پیش‌بینی کنم، همچنین اهل کری خواندن هم نیستم اما انشا‌ءالله بازی را می‌بریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن کریمی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران درباره وضعیت این تیم قبل از دربی 86 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. با وجود فشار زیادی روی ما وجود داشت، موفق شدیم مقابل الهلال نتیجه خوبی بگیریم و بعد از آن هم در بازی با فولاد که یک بازی داخلی بود، توانستیم یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم و حالا با روحیه به سراغ دربی می‌رویم.

«دنبال این هستیم که در دربی شکست بازی رفت را جبران کنیم و از طرفی دیگر با روحیه خوب به استقبال بازی با العین برویم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: هر دو تیم شرایط‌شان خوب است، اما به نظرم شرایط روحی و روانی ما خیلی بهتر است. خودم هم خیلی سرحال هستم و امیدوارم که بتوانم به تیم در این بازی کمک کنم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا در دربی به میدان می‌رود یا خیر، گفت: این دیگر نظر مربی است که نفراتش را در زمین انتخاب کند. 

کریمی درباره پیش‌بینی‌اش از این مسابقه عنوان کرد:‌ نمی‌توانم این بازی را پیش‌بینی کنم، همچنین اهل کری خواندن هم نیستم، اما ان‌شا‌ءالله بازی را می‌بریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید