ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی

در پایان دور نخست مرحله مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی در کیش تیم‌های ایران چهار، پنج، شش، هفت و هشت با شکست برابر رقبا از صعود به جدول اصلی بازماندند و هشت تیم برتر به جدول اصلی راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سومین و آخرین دوره تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد و ۳۲ تیم حاضر در دور نخست مقدماتی به رقابت با همدیگر پرداختند که در پایان ۸ تیم برتر راهی جدول اصلی مسابقه‌ها شدند.

در دیدار افتتاحیه تور جهانی والیبال ساحلی کیش، از ساعت ۹ امروز تیم ایران شش (محمدرضا شبیری و رسول خواجه) با نتیجه ۲ بر صفر (۲۲-۲۰، ۲۱-۱۴) برابر اندونزی دو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ایران پنج (محمد صادقی و علیرضا آقاجانی) هم با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱-۱۵، ۲۱-۱۶) از تیم آمریکای سه شکست خورد و از صعود به جدول اصلی بازماند.

در دیگر دیدار دور نخست مرحله مقدماتی تیم ایران چهار (مجتبی امیری و جواد فیروزپور) نیز برابر تیم استونی در دو ست پیاپی (۲۱-۱۲، ۲۱-۱۵) نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ایران هفت (امیر شوشتری‌زاده و وحید نیکوفر) در یک بازی نزدیک برابر تایلند یک با نتیجه ۲ بر یک(۲۱-۱۵، ۲۱-۱۶) شکست خورد. همچنین تیم ایران هشت (بهنام توکلی و پیمان درگاهی) در دو ست پیاپی (۲۱-۱۳ و ۲۱-۱۵) برابر تیم آلمان دو شکست خورد تا هر ۵ تیم ایرانی حاضر در دور نخست مقدماتی از راهیابی به جدول اصلی بازبمانند.

پس از انجام ۲۴ دیدار، ۸ تیم اوکراین دو، ایتالیا دو، آلمان دو، روسیه دو، فرانسه دو، آلمان چهار، لیتوانی و اوکراین یک راهی جدول اصلی شدند که بر اساس برنامه، رقابت‌ها از فردا (چهارشنبه) پیگیری می‌شود و ایران با سه تیم در جدول اصلی به رقابت با حریفان می‌پردازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید