حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن

سلطانی‌فر: در حکومت اسلامی چیزی جزء خدمت به مردم وجود ندارد/ امسال جمعیت بیشتر بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: مهمترین شعار مردم ما بحث استقلال بوده و ما نشان دادیم که برای اداره کشور نیاز به دخالت دیگران نداریم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: همانطور که می‌بینید مردم کشورمان در سی و نهمین فجر انقلاب همانند سی و هشت سال گذشته پر توان، پر خروش و با همه امکان به راهپیمایی آمده‌اند تا از حریم نظام، دستاوردها، ارزش‌ها، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور دفاع کنند. من به فجرآفرینان سال ۵۷ و همه مردم ایران تبریک می‌گویم که در ۳۹ سال گذشته با ایثارگری و فداکاری از حریم دستاوردها، حاکمیت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و برگ زرینی در کارنامه درخشان خود در تاریخ سیاسی ایران به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم با این همت و حضور مردم گام بلندی در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برخواهند داشت و انشاالله سالها مردم را می‌بینیم که با تلاش خودشان باعث تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب می‌شوند. البته این همراهی‌ها کار ما را سنگین‌تر و وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند و وظیفه ما برای خدمت‌گذاری به مردم سخت‌تر خواهد شد. البته در حکومت اسلامی چیزی جز خدمت به مردم وجود ندارد و روزی برای ما عید خواهد بود که به مردم خدمت کرده و گره‌ای از مشکلات آنها باز کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چیست؟ اظهارداشت: از مهمترین شعارهای مردم ما شعار استقلال بوده و این حماسه‌سازی‌ها همواره از ملت مستقل و بزرگ و با هویت ایران بوده است که همواره با اتکا به منابع خودمان تاریخ‌سازی کردیم. ما نشان داده‌ایم که با اتکا به داشته‌های خودمان برای اداره کشور نیاز به دخالت دیگران نداریم و با تمام قدرت مقابل تحریم‌ها، مشکلات و موارد دیگر ایستاده‌ایم و باز هم خواهیم ایستاد.

سلطانی‌فر در مورد اینکه به نظر شما امسال حضور مردم گسترده‌تر نبوده است؟ افزود: در یک ساعتی که در طی مسیر بودم همینطور بوده و جمعیت بسیار بیشتری را نسبت به آنچه قبلاً می‌دیدم شاهد بودم. حضور مردم بسیار متراکم و گسترده است و این نعمت باعث می‌شود که وظیفه ما سنگینی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید