گزارش جی پلاس؛

یک حاشیه عجیب در مسابقات دوومیدانی/ اونی که همش تو کادره کیه؟!

مراسم اهدای مدال رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران یک حاشیه ثابت داشت!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 12 تا 14 بهمن به میزبانی تهران و در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد. این دوره از رقابت ها با تمام نقاط ضعف و قوت خود با قهرمانی قزاقستان و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.

قطعا برگزاری این دوره از رقابت ها به مانند تمام مسابقه هایی که برگزار می شود کاستی و نقاط ضعف دارد اما یکی از نکات عجیب در مراسم اهدای مدال ها رخ داد.

یکی از افرادی که به عنوان راهنمای نفرات حاضر در این مراسم برای حرکت و قرار گرفتن روی سکوها، معرفی شده بود علاقه فراوانی به حضور در تمام عکس ها داشت و تلاش می کرد در عکس های روی سکو حاضر باشد. این فرد که سمتی هم در فدراسیون ندارد و فقط یک دونده بوده است بدون آن که آگاهی از وظیفه خود داشته باشد و رفتار حرفه ای از خود به نمایش بگذارد در تمام عکس ها تلاش می کرد باشد.

دوومیدانی

دوومیدانی

در تمام مراسم های اهدای مدال که درتمام رشته ها و در تمام دنیا برگزار می شود فردی که مسئول راهنمایی است، در زمان گرفتن عکس از ورزشکاران و مسئولان فاصله می گیرد و کنار می ایستد اما نکته عجیب این است که این فرد در تمام عکس ها کنار سکو می ایستاد تا جایی که برخی قطری ها سمت او را از خبرنگاران ایرانی جویا می شدند.

دوومیدانی

دوومیدانی

یکی از روزنامه های قطری که عکسی از قهرمانی موتاز برشیم قهرمانی پرش ارتفاع خودشان را در روزنامه چاپ کرده بودند به دلیل حضور این فرد در عکس ها و برای درج نام و سمت او از خبرنگاران ایرانی پرسیدند که سمت این شخص کیست؟ که خبرنگارها هم جوابی برایش نداشتند!

دوومیدانی

نکته جالب توجه این است که هیچ کدام از مسئولان به این شخص تذکری را ندادند و حتی او در برابر انتقاداتی که از سوی رسانه ها به حضورش در عکس ها شد بی تفاوت بود و اعلام می کرد که این موضوع به کسی ربطی ندارد!

این گونه اتفاقات در حالی رخ می دهد که معمولا در عکس های قهرمانان روی سکو پس از دریافت مدال معمولا چند نفر از مسئولانی چون رئیس فدراسیون، مسئول برگزاری مسابقات و افرادی در این رده قرار می گیرند.

دوومیدانی

دوومیدانی

دوومیدانی

 

دیدگاه تان را بنویسید