درخواست برانکو از شاگردانش در تمرین امروز/ تذکر باقری به پرسپولیسی ها

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که برانکو برای دقایقی پا به توپ شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین تمرین پرسپولیس بعد از برد 2 بر صفر این تیم مقابل سپاهان از ساعت 11 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و سرخپوشان در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود در دو گروه به تمرین پرداختند.

* بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مطابق هفته‌های قبل در تمرین بعد از بازی غایب بودند و در محل ریکاوری بازیکن تیم ملی حضور پیدا کردند.

* کمال کامیابی‌نیا که در هفته‌های قبل در اردوی تیم ملی حضور می‌یافت، امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. او با رفع مصدومیت در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت.

* بازیکنان در 30 دقیقه ابتدایی تمرین در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی ابتدا به صحبت‌های برانکو گوش کردند و در ادامه زیر نظر مارکو به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* برانکو در آغاز تمرین کار با توپ بازیکنان را به چند گروه تقسیم کرد و از شاگردانش خواست روی پاس‌های تند و تیز کار کنند. در پایان این تمرین بازیکنانی که در دیدار مقابل سپاهان به میدان رفته بودند از دیگر بازیکنان جدا شدند و بعد از چند دقیقه دویدن راهی رختکن و در ادامه استخر و سونا شدند.

* برخی از بازیکنان شاداب تمرین نمی‌کردند که این مسئله با تذکر چندباره کریم باقری مواجه شد. مربی ایرانی سرخپوشان بارها از این نفرات خواست تا با تلاش و انگیزه بیشتری تمرین کنند.

* برانکو در بخشی از تمرینات تاکتیکی خودش نیز پا به توپ شد که این مسئله مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

* تمرین امروز سرخپوشان حدود 20 تماشاگر داشت.

* یکی از بخش‌های مهم تمرین شوتزنی بعد از کارهای ترکیبی به سمت دروازه بود که برانکو بارها از بازیکنان خواست دقت را سرلوحه کار خود قرار دهند. نکته جالب توجه نیز این بود که اکثر ضربات خارج از چارچوب بود و برانکو از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید