مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام و شهرداری تبریز راهی فینال شدند

دو تیم بسکتبال مهرام تهران و شهرداری تبریز به فینال لیگ برتر بسکتبال رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تبریز و ماهشهر اوج حساسیت لیگ برتر بسکتبال را در جریان پنجمین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر تجربه کردند و در نهایت این مهرام و شهرداری تبریز بودند که با پیروزی برابر فینالیست‌های سال گذشته جواز حضور در دیدار نهایی این فصل لیگ را برای خود بدست آوردند.

در ماهشهر، تیم پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی میزبان پنجمین مسابقه بود و با ستاره‌هایش به مصاف مهرام رفت و در نهایت با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۴ برابر جوانان تیم مهمان تن به شکست داد و از رسیدن به فینال بازماند. پتروشیمی که فصل حرفه‌ای خود در سال جاری را با ناکامی در باشگاه‌های آسیا شروع کرده بود به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ ایران بود اما برابر مهرام نتوانست نتیجه بگیرد و سری مسابقات نیمه‌نهایی را سه بر دو واگذار کرد تا امسال در رده‌بندی لیگ به میدان برود و فینال این فصل را نیز از دست بدهد.

در پایان این مسابقه بازیکنان مهرام به سرعت وارد رختکن خود شدند و تماشاگران ماهشهری که از باخت تیم خود ناراحت بودند به نشانه اعتراض اشیای مختلف از جمله صندلی‌های سالن را به داخل زمین پرتاب می‌کردند.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی شهرداری تبریز میزبان نفت آبادان دیگر فینالیست فصل قبل و نایب قهرمان دو سال گذشته لیگ بود و توانست در وقت اضافه ۹۹ بر ۹۲ حریف خود را شکست دهد و حریف مهرام در مسابقه نهایی باشد و اولین فینالش را تجربه کند. این مسابقه در وقت قانونی ۸۲ بر ۸۲ برابر شده‌بود.  

دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال نیز به صورت سه برد از پنج مسابقه است و از شانزدهم بهمن آغاز می‌شود. مهرام و شهرداری تبریز در فینال به مصاف هم می‌روند و نفت آبادان و پتروشیمی دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید