حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت / پرتاب سنگ به سمت رحمتی و شفر + تصاویر

بعد از پایان نیمه اول دیدار استقلال و صنعت نفت هواداران آبادانی به سمت مهدی رحمتی سنگ بزرگی پرتاب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال و صنعت نفت در چارچوب مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 14 و 45 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

* مجوز حضور هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه صادر شد و حدود 200 هوادار این تیم در ضلع شمالی ورزشگاه جای داده شدند.

* هواداران استقلال قصد داشتند پرچم تیمشان را نصب کنند که این پرچم پائین آورده شد.

*  سوشا مکانی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و امروز وظیفه حراست از دروازه صنعت نفت را بر عهده دارد با لباس قرمز در ورزشگاه حاضر شد.

پیش از آغاز بازی داریوش شجاعیان به سمت فراز کمالوند سرمربی تیم نفت آبادان رفت و با او خوش وبش کرد. 

* همچنین شفر سرمربی استقلال و کمالوند سرمربی نفت آبادان قبل از بازی با هم عکس یادگاری گرفتند.

* سوشا مکانی دروازه‌بان جدید نفت آبادان که در این بازی از ابتدا در ترکیب حضور دارد به سمت تماشاگران نفت آبادان رفت و تعظیم کرد.

* قبل از شروع بازی کمالوند از بازیکنان نفت آبادان درخواست کرد حلقه اتحاد تشکیل بدهند تا با انگیزه وارد میدان شوند. همچنین از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به کاپشن متفاوت فراز کمالوند اشاره کرد.

* شفر با شال آبی همیشگی‌اش وارد زمین شد.

* یکی از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به حضور تماشاگران نفت آبادان پشت دروازه استقلال اشاره کرد. هواداران ممکن است به زمین وارد شوند و ممکن است اتفاقاتی را به وجود بیاورند. ورزشگاه نفت آبادان 15 هزار گنجایش دارد در حالی که نزدیک به 19 هوادار در ورزشگاه مستقر هستند.

* مرتضی اسدی کاپیتان تیم نفت آبادان قبل از بازی با بیژن طاهری خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.

دقیقه ۲۰ بازی زمانی که خطایی روی شجاعیان صورت گرفت اما داور اعلام خطا نکرد علی قربانی به داور معترض بود. همین اعتراض باعث شد تا شفر نسبت به اعتراض بازیکن استقلال به داور واکنش نشان دهد.

*زمانی که تیم صنعت نفت آبادان به گل رسید و این گل از سوی داور آفساید اعلام شد نیمکت نشینان نفت بسیار خوشحال بودند و تماشاگران نفت آبادان بعد از اعلام آفساید معتقد بودند این صحنه آفساید نیست و داور به اشتباه سوت زده است.

*بطری آب و سنگ به سمت نیمکت استقلال و شفر از سوی هواداران نفت آبادان فرستاده شد. سرمربی استقلال هم سنگ‌هایی که به سمت او فرستاده شد را به داور چهارم نشان داد و تاکید کرد هواداران آبادانی سنگ‌های خطرناکی را به سمت نیمکت ذخیره استقلال فرستاده است.

 

*جایگاه خبرنگاران تبدیل به جایگاه تماشاگران شده است و بسیاری از خبرنگاران در بیرون از جایگاه مستقر هستند همچنین برای خبرنگاران اینترنتی در نظر گرفته نشده تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

*شفر در کنار زمین بسیار حرص و جوش می‌خورد و با جنب و جوش بالا به دنبال این است تا نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند.

*با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده است بسیاری از هواداران بازی را از روی دیوار پشت بام خانه‌هایشان در حال تماشای بازی هستند.

نیمه اول دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال با دو گل به سود شاگردان شفر به پایان رسید و این نتیجه باعث ناراحتی تماشاگران آبادانی شده است. هنگامی که دو تیم قصد حضور در رختکن را داشتند تعدادی از تماشاگران نفت آبادان به عملکرد سوشا مکانی معترض شده و اعتقاد داشتند وی روی دو گل استقلال مقصر بود.

* کمبود جا برای نشستن تماشاگران روی سکوها باعث هجوم تعداد زیادی از هواداران تیم نفت آبادان به جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی آبادان شده و این جایگاه پیشتر از اینکه شبیه جایگاه نمایندگان رسانه‌ها باشد تبدیل به یک جایگاه برای هواداران نفت آبادان شده است. جالب است که از این جایگاه به نفع تیم فوتبال نفت آبادان شعارهایی هم داده می‌شود.

* داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از زدن گل دوم این تیم خوشحالی جالبی را با بازیکنان هم تیمی‌اش انجام داد و به سبک شادی بعد از گلش به نفت آبادان در تهران مقابل دوربین عکاسان ایستاد و بازیکنان استقلال هم در نقش عکاس برای وی ایفای نقش کردند.

* مهدی رحمتی بعد از پایان نیمه اول یک سنگ بزرگ را که به سمتش پرتاب شده بود به علیرضا فغانی نشان داد که داور این بازی این سنگ را در اختیار ناظران قرار داد.

* گوینده ورزشگاه از هواداران خواست تا به داخل زمین و به سمت بازیکنان سنگ پرتاب نکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید