مرگ مغزی یکی از همراهان مهدی قائدی / او یک فوتبالیست 18 ساله بود!

احمدرضا شاکر بازیکن 18 ساله و همسایه مهدی قائدی در تهران که در حادثه تصادف همراه این بازیکن بود، که بر اثر ضربه، ظاهرا دچار مرگ مغزی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی قائدی بامداد روز دوشنبه در سانحه تصادف رانندگی دچار آسیب دیدگی شدید شد. این بازیکن استقلال ساعت 5 صبح مورد عمل جراحی قرار گرفت که در این عمل طحال بازیکن استقلال تخلیه شد.

این عمل جراحی حوالی ساعت 7 صبح به پایان رسید؛ اما بازیکن استقلال با تصمیم پزشکان همچنان بیهوش است و پزشکان معالج او برای اینکه این بازیکن درد کمتری را تحمل کند، با استفاده از دارو او را بیهوش نگه داشتند.

همچنین موضوع خونریزی کبد این بازیکن با استفاده از دارو تحت کنترل است.

بر اساس هماهنگی های انجام شده خانواده این بازیکن که در تهران حضور دارند با اولین پرواز و بعد از حل مشکل فرودگاه های داخلی راهی بوشهر خواهند شد.

خبر ناراحت کننده درباره یکی از همراهان قائدی، مرگ مغزی شدن این فرد است که در این سانحه در کنار قائدی حضور داشته است. او بازیکن تیم آبی پوشان ماندگار بوده که متولد دی ماه سال 1378 بوده است.

دکتر زارع زاده - مدیر اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر درگذشت این شخص را تایید نکرده اما منابع محلی از مرگ مغزی شدن او حکایت می کنند.

سید مجید حسینی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز درباره آخرین وضعیت احمدرضا شاکر عنوان کرد: دوست قائدی وضعیتش بغرنج‌تر از مهدی است و وضعیتش نامناسب است. اما هنوز ما تشخیص مرگ مغزی نداده‌ایم ولی وضعیتش در کل خوب نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید