حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی

بازیکن سابق استقلال را مسئولان جایگاه ویژه نشناختند!+عکس

مهاجم تیم فوتبال استقلال به خاطر اتفاقات بازی با سایپا بعد از گل سوم تیمش خوشحالی نکرد اما مورد تشویق تماشاگران آبی‌پوش قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که تا دقیقه ۵۵ بازی استقلال مقابل پارس جنوبی شاگردان وینفرد شفر با سه گل از حریف خود پیش هستند اتفاق جالبی در ورزشگاه افتاد. بهشاد یاورزاده بازیکن دهه هشتاد تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شد اما عوامل برگزاری مسابقه باز هم وی را نشناخته و از ورود او به جایگاه و‌ی‌آی‌پی ممانعت به عمل آورد. یاورزاده مرتب به مسئولان جایگاه ویژه اعلام می‌کرد که بازیکن سابق استقلال است اما وقتی در نهایت چند نفر از داخل جایگاه ویژه اعلام کردند وی بازیکن سابق استقلال بوده که قضیه ختم به خیر شد و این بازیکن سابق استقلال در جایگاه نشست.

* علی قربانی که طی هفته‌های اخیر مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است بعد از زدن گل سوم تیم استقلال خوشحالی نکرد. این بازیکن در ابتدای مسابقه مورد تشویق طرفداران قرار گرفته بود اما بعد از زدن گل تصمیم گرفت خوشحالی نکند هرچند باز هم هواداران استقلال این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

* بعد از گل سوم تیم استقلال محسن فروزان بر سر مدافعان پارس جنوبی فریاد می‌زد.

* تماشاگران تیم استقلال در حین برگزاری بازی با توجه به صحبت‌های مهدی طارمی در برنامه ۹۰ شعارهایی را علیه پرسپولیسی‌ها سر می‌دادند که این شعارها به نیمه دوم هم کشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید