اعلام رنکینگ پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی

جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندوکار را در ماه «ژانویه» 2018 اعلام کرد که براساس آن مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌پور، اصغر عزیزی، احمد نریمانی و محمود جعفرزاده در میان 3 نفر برتر جهان قرار دارند.

در رنکینگ اعلامی، امتیازات مسابقات جهانی و آسیایی پارا محاسبه شده است؛ سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم (K42) با کسب مدال برنز جهانی و طلای‌ بازی‌های جهانی آیواز و 242 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، سجاد جوانبخت در این وزن و کلاس 41 با 66/05 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44) با کسب عنوان قهرمانی جهان، بازی‌های جهانی آیواز و 319 امتیاز با اختلافی بسیار زیاد با نفر دوم جایگاه نخست جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. محمود جعفرزاده نیز که به تازگی در کلاس K44 مبارزه می‌کند با تصاحب مدال برنز و 123/68 امتیاز در رده سوم جای گرفته است. 

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) که مدال طلای بازی‌های جهانی آیواز را در کارنامه خود ثبت کرده است با 180/32 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. محسن عبدی در این وزن جایگاه نوزدهم را در اختیار دارد. حامد حق شناس نیز در رده 32 قرار دارد.

محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم (K42) رده شانزدهم را به خود اختصاص داده است. احمد نریمانی هوگوپوش وزن 75+ کیلوگرم (K42) نیز که برنز جهانی و طلای بازی‌های جهانی آیواز را کسب کرده با174/40 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید