گرشاسبی: مرحوم بهزادی دلسوزانه پیگیر مشکلات پیشکسوتان بود و واقعا جای او خالی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با کمک دوستان در باشگاه کارها را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا هواداران بیشتر خبرهای خوب بشنوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دومین سالگرد درگذشت مرحوم همایون بهزادی پیشکسوت این باشگاه، گفت: در دومین سال درگذشت مرحوم بهزادی قرار داریم و واقعا جای او در بین اهالی ورزش خالی است.او اسطوره‌ای بود که همواره پیگیر وضعیت پیشکسوتان بود و کارهای بزرگی را برای آنها انجام می‌داد. هر گاه پیشکسوتی دچار مشکل می‌شد می‌دیدیم که مرحوم بهزادی پیگیر وضعیت او می‌شود. من چه زمانی در وزارت ورزش بودم و چه زمانی که در اداره کل ورزش و جوانان تهران حضور داشتم، می‌دیدم مرحوم بهزادی دلسوزانه پیگیر مشکلات پیشکسوتان بود و واقعا جای او خالی است. 

وی تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن نام این مرحوم امروز یاد وخاطره مرحوم بهزادی را در تمرین گرامی داشتیم و در بازی پیش رو هم این کار را خواهیم کرد تا نام اسطوره‌ای همچون همایون بهزادی همیشه در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس زنده نگه داشته شود.

گرشاسبی درباره اینکه از آخرین اقداماتش در باشگاه پرسپولیس موضوع قابل گفتنی وجود دارد یا خیر، گفت: با کمک دوستان در باشگاه کارها را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا هواداران کمتر خبرهای بد بشنوند و بیشتر خبرهای خوب به هواداران بدهیم.

دیدگاه تان را بنویسید