گارد آمریکایی پتروشیمی: در تهران هر دو مسابقه برابر مهرام را می بریم

دومینک جونز، بازیکن تاثیرگذاری پتروشیمی پیش‌بینی می‌کند که تیمش در تهران هر دو مسابقه برابر مهرام را با برد پشت ‌سر می‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گارد آمریکایی پتروشیمی درباره دیدار برابر مهرام در تهران، اظهار کرد: قطعا بازی‌های سختی خواهیم داشت اما  ما تیم بهتری هستیم و برنده می‌شویم. مهرام تیم خوبی است و بسکتبال محکمی بازی می‌کند اما  ما از آنها بهتر هستیم.

دومینیک جونز درباره عملکرد خودش در دو دیدار اول ، گفت‌:  در بازی دوم می‌توانستم بهتر باشم. شوت‌های آزاد زیادی را از دست دادم و ناراحت هستم اما  در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم. قطعا در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که در بازی اول وحید دلیرزهان و در بازی دوم جاکوپ پولن مامور مهارش بودند،‌ این تغییر چه تاثیری برکارش گذاشت؟ تصریح کرد: تفاوتی نداشت. من کارم خودم را انجام دادم اما  به نظرم در این مسابقه کل تیم ما خوب نبود و اجازه دادیم مهرام به بازی بر گردد. ما از آنها جلو بودیم اما نتیجه‌ را حفظ نکردیم.

جونز همچنین گفت‌: به نظرم هر دو بازی را در تهران می‌بریم. شکست ما در مسابقه دوم کادویی از طرف ما به مهرام بود و در تهران کار را تمام می‌کنیم.

دو تیم مهرام و پتروشیمی در مرحله نیمه‌ نهایی یک بر یک هستند و چهارم و پنجم بهمن دیدارهای سوم و چهارم برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید