در گفت و گو با جی پلاس؛

مهندسی: به نتیجه انتخابات بسکتبال اعتراضی ندارم/ اگر به طباطبایی کمک نکنیم به ضرر همه ما می شود

کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال و یکی از رقبای اصلی رئیس منتخب، گفت: نتیجه انتخابات را با وجود تمام شایعات می پذیرم.

لینک کوتاه کپی شد

منتقد درجه یک سیاست ها و عملکرد محمود مشحون رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال که یکی از شانس های اصلی ریاست این فدراسیون در دوره جدید بود در مجمع انتخاباتی این فدراسیون تنها 8 رای را به دست آورد.

رضا مهندسی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره انتخابات، اظهار کرد: این انتخابات هم به مانند دیگر مجامع بود و تمام شد. آن چه که من در ظاهر دیدم این بود که مشکلی که بخواهم به آن اشاره کنم در مجمع وجود نداشت. می دانم جامعه بسکتبال انتظار داشت بنده رئیس فدراسیون شوم اما چنین نشد. اکنون باید به نظر مجمع احترام گذاشت و نتایج انتخابات را قبول کرد.

کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا رامین طباطبایی (رئیس فدراسیون منتخب) گزینه وزارت ورزش در این انتخابات بود، تصریح کرد: این موضوع مطرح شده اما واقعیت و پشت پرده را نمی دانم و اطلاعی از آن ندارم. این موضوع زبان به زبان می چرخد که احتمالا انتخابات مهندسی شده باشد و شایعات پیرامون آن هست اما نمی دانم تا چه حد صحت دارد. دنبال این هم نیستم بفهمم چیزی در میان بوده یا خیر.

 

 

 

او درباره رامین طباطبایی رئیس جدید فدراسیون بسکتبال هم به جی پلاس گفت: برای طباطبایی آرزوی موفقیت دارم و باید همه به او کمک کنیم. اگر به طباطبایی کمک نشود، او نمی تواند بسکتبال را به موفقیت برساند و به ضرر همه ما می شود.

دیدگاه تان را بنویسید