ناظم‌الشریعه: نماینده مربیان ایرانی در جمع برترین‌های جهان هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال انتخابش به عنوان سومین مربی برتر جهان را حاصل تلاش همه مربیان ایرانی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه درباره انتخابش به عنوان سومین مربی برتر جهان و همچنین کسب عنوان چهارمی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: مهم نیست نام چه کسی در این فهرست باشد،‌ مهم این است که پرچم ایران بالا رفت. عناوینی که برای ملی‌پوشان و تیم ملی ایران به دست آمد، افتخاری برای همه اهالی فوتسال است.

وی ادامه داد: اینکه صمیمی و محمدی هر دو جزو 10 دروازه‌بان برتر جهان شدند و طیبی هم پنجمین بازیکن برتر شد، افتخاری برای ما است. در چند بخش در بین برترین‌های جهان نماینده داشتیم و این از همه چیز مهم‌تر و با ارزش‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه با بیان اینکه انتخاب او حاصل تلاش همه اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی بوده است،‌ تصریح کرد: در تیم ملی کنار من، کادرفنی بسیار خوبی حضور دارند و تمام آنها در این افتخار شریک هستند. علی صانعی، کریمیان، هاشم‌زاده و دوران و تمام مربیان ایرانی برای کسب این افتخار تلاش کرده‌اند. من نماینده تمام کادرفنی و مربیان ایرانی در این لیست بودم.

ناظم‌الشریعه در پایان درباره اردوی تیم ملی کشورمان در پایان مسابقات لیگ برتر و دلیل دعوت نشدن حسین طیبی به این اردو، گفت: از روز جمعه اردوی تیم ملی شروع خواهد شد و ما دو بازی دوستانه با تیم بلاروس خواهیم داشت. در مورد حسین طیبی با مربی او صحبت کرده‌ام و چون دیدار مقابل بلاروس در روزهای فیفا نیست، او نمی‌‌تواند در این اردو شرکت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید