مانچینی گزینه هدایت تیم ملی استرالیا شد

یک روزنامه روس گزارش داد که سرمربی ایتالیایی تیم زنیت سن پترزبورگ یکی از نامزدهای اصلی هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا در جام جهانی ۲۰۱۸ است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آنگه پوستک‌اوغلو در ماه دسامبر 2017 میلادی پس از هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا به جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد و هنوز سکاندار جدید استرالیایی‌ها مشخص نشده است.

در این میان روبرتو مانچینی، سرمربی 53 ساله و ایتالیایی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه یکی از نامزدهای اصلی هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه است. مانچینی تمایل به مربیگری در عرصه ملی دارد، زیرا پیش از این فقط در باشگاه‌ها مربیگری کرده است، البته رسانه‌های ایتالیایی هم اعلام کرده‌اند که روبرتو مانچینی شاید سرمربی تیم ملی این کشور شود. تیمی که نتوانست به جام جهانی 2018 روسیه  صعود کند.

رسانه روسی در ادامه خبرش آورده است: علاوه بر روبرتو مانچینی نامزد بعدی هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا مارسلو بیلسای آرژانتینی است. او نیز از دسامبر گذشته میلادی پس از کناره‌گیری از هدایت تیم فوتبال لیل فرانسه بیکار است.

روبرتو مانچینی نیز تابستان 2017 میلادی به عنوان سرمربی جدید تیم زنیت سن پترزبورگ انتخاب شده بود. زنیت با هدایت این سرمربی مشهور ایتالیایی رتبه دوم جدول رده‌بندی نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه را به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید