عنایتی: مقابل پرسپولیس بازی حساسی در پیش داریم/ بازیکن اسم و رسم دار نداریم

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: از هواداران می‌خواهم روز جمعه ما را تنها نگذارند و با تشویق های خود به بازیکنان روحیه بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز تیمش در مشهد اظهار کرد :خوشبختانه تمرین امروز با حضور تمام بازیکنان برگزار شد و در بهترین شرایط آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستیم. 

وی افزود :بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس از لحاظ جدولی حساسیت بالایی دارد، به بازیکنانم گفتم 12 فینال پیش رو داریم و قطعا مقابل پرسپولیس هم برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت، با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قایل هستم اما مطمئن باشید تمام توان مان را برای پیروزی مقابل پرسپولیس خواهیم گذاشت. 

وی در ادامه افزود :از هواداران میخواهم در این بازی خانگی که نتیجه آن حائز اهمیت است ما را تنها نگذارند چون بازیکنان از هواداران انگیزه می گیرند و با تشویق های هواداران روحیه بازیکنان افزایش می یابد،  در هر حال امیدوارم روز جمعه بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و نتیجه را به خدا واگذار میکنم. 

سرمربی مشکی پوشان ادامه داد :شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده است،  بازیکنانی که جذب کردیم به جز حنیف عمران زاده اسم و رسم دار نیستند، اما کیفیت بالایی دارند،در حال حاضر نیز برای ما کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:  بازیکنان انگیزه بالایی دارند و با این بازیکنان در جدول جهش خواهیم داشت. اهل پیش بینی نیستم ولی توانایی این کار را در بازیکنانم می بینم و قطعا جایگاه مان در پایان فصل اینجایی که الان هستیم نخواهد بود. 

عنایتی در خصوص بازگشت محمد ناصری به تمرینات مشکی پوشان گفت : بارها تاکید کردم محمد ناصری تا روزی که من هستم جایی در تیم مشکی پوشان ندارد و وی را در اختیار باشگاه قرار دادم، در حال حاضر دو دروازبان خوب داریم و با جذب یک دروازبان جوان دیگر مشکلی در این پست نخواهیم داشت.

سرمربی تیم مشکی پوشان در خصوص بازی با تیم پرسپولیس نیز گفت :پرسپولیس تیم هماهنگی است و حتی بازیکنان نیمکت نشین این تیم کیفیت خوبی دارند،  نبود دو سه بازیکن هم تاثیر زیادی در عملکرد و قدرت این تیم ندارد چون پرسپولیس یک تیم کامل است و بیشتر از آنکه روی کار فردی بازیکنانش به موفقیت برسد از کار تیمی نتیجه می گیرد.

عنایتی همچنین درباره جذب بازیکن جدید گفت: آخرین بازیکن جذب شده ما همین مهاجم گرجستانی است که با نظر مستقیم من به تیم اضافه شده و مطمئن باشید بازیکنی بدون نظر من حتی در زمین تمرین حاضر نمی شود.فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن دیگر نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس و گرفتن امتیاز از این تیم در مشهد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید