حضور بدل عنایتی در تمرین مشکی پوشان

محمد ناصری گلر مشکی پوشان که بعد از یک ماه غیبت در تمرینات امروز این تیم حضور پیدا کرده بود به طور کلی از سوی عنایتی کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم مشکی پوشان برای آماده سازی پیش از بازی با تیم پرسپولیس عصر امروز در زمین جهاد کشاوری در منطقه قاسم آباد مشهد برگزار شد.

در تمرین امروز تمام بازیکنان حاضر بودند و تمرینات برای دیدار مقابل پرسپولیس انجام شد.

محمدرضا عباسی مالک مشکی پوشان در محل تمرین حضور داشت. 

تعدادی از هواداران این تیم برای تماشای تمرین در محل تمرین حضور داشتند و بازیکنان را تشویق می کردند.

محمد ناصری دروازبان مشکی پوشان که قبل از دیدار مقابل استقلال در دور رفت لیگ برتر، از حضور در تمرینات خودداری کرده بود در تمرین امروز با لباس شخصی حضور داشت و پیگیر بازگشتش به تیم بود. 

با توجه به اینکه تصمیم گیری نهایی در مورد بازگشت محمد ناصری با سرمربی مشکی پوشان بود، عنایتی در نهایت پس از صحبتی کوتاه، اجازه تمرین به ناصری را نداد و اعلام کرد تا پایان فصل نیازی به این دروازه بان ندارد.

سیاوش اکبرپور مربی مشکی پوشان در تمرین امروز هم غیبت داشت که به گفته آرمین رهبر مدیر تیم برای انجام کارهای شخصی در تهران حضور دارد. این طور که مشخص است اکبرپور بعد از پایان هر بازی به تهران می رود و نهایتا یک یا دو روز قبل از هر بازی به مشهد باز می گردد! 

از نکات قابل توجه تمرین امروز حضور سه گلر تستی بود که زیر نظر مهدی ثابتی تمرین کردند.

ساباندزه مهاجم جدید و گرجستانی مشکی پوشان در تمرین حضور داشت و عنایتی با نکاتی را به او گوشزد می کرد.

حنیف عمران زاده و حمید علی عسگر سرخابی های سابق ، تیم مشکی پوشان در تمرین رقابت جالبی با هم داشتند.

جلیل عنایتی برادر سرمربی مشکی پوشان در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. شباهت بسیار زیاد او به عنایتی باعث شده تا برخی او را با برادرش اشتباه بگیرند و به جلیل لقب بدل رضا بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید