رضا علیپور: در رای گیری برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ در صدر هستم، امیدوارم این عنوان به ایران تعلق بگیرد

سریعترین مرد عمودی جهان درباره کاندیدا شدنش برای کسب عنوان ورزشکار سال جهان گفت: در حال حاضر در رای گیری برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ در صدر قرار دارم، امیدوارم این عنوان به ایران تعلق بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا علیپور اظهار داشت: سال 2017 رکورد جهان سنگ نوردی در ماده سرعت  را به ثبت رساندم. عنوان قهرمانی جهان، جام جهانی سوئیس، جام جهانی چین و قهرمانی آسیا و نقره جام جهانی ایتالیا  را نیز کسب کردم. در مسابقات آزاد نیز توانستم بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

وی افزود: رکورد ماده سرعت سنگ نوردی در دست ورزشکار اوکراینی بود. او رکورد 5.60 صدم ثانیه در اختیار داشت، من این رکورد در سال 2017 جابه جا کردم و در حال حاضر با ثبت 5.48 صدم ثانیه رکوردار این ماده هستم.

سریعترین مرد عمودی جهان ادامه داد: به فکر ارتقا این رکورد هستم و می‌خواهم این رکورد را بازهم خودم جابه جاکنم. اگرچه کار بسیار سختی است و نمی‌توان قول صد درصد داد اما همه تلاشم این است که سال 2018 نیز موفقیت‌هایم را تکرار کنم.

 با توجه به نتایج به دست آمده، رضا علیپور یکی از 9 نامزد کسب عنوان ورزشکار سال 2017 است. وی دراین باره گفت: در حال حاضر در رای گیری اتحادیه بازی‌های جهانی در صدر قرار دارم. ورزشکار زن اوکراینی در رشته پاورلیفتینگ نیز یکی از رقبای اصلی من به شمار می‌رود. امیدوارم با دعای خیر مردم و همراهی آنها از بین 9 نامزد عنوان برترین ورزشکار سال به ایران تعلق بگیرد.

اتحادیه بازی‌های جهانی ورزشکاران برتر سال 2017 را از میان برترین ورزشکاران مسابقات 2017 لهستان و به انتخاب کاربران خود معرفی خواهد کرد.رضا علیپور در این مسابقات توانست عنوان قهرمانی ماده سرعت سنگ نوردی را از آن خود کند.  برای رای دادن به یوزپلنگ ایرانی با مراجعه به صفحه برترین های سال 2017 می‌توان او را در رسیدن به این عنوان همراهی کرد.

https://www.theworldgames.org/awards/Athlete-of-year-2017

 

دیدگاه تان را بنویسید