بوفون: فکر می‌کنم که خود لئوناردو هم از پیوستن به میلان متأسف است

دروازه‌بان باتجربه یوونتوس معتقد است مدافع پیشین این تیم، تابستان اخیر تصمیمی احساسی گرفت که به میلان پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جان‌لوئیجی دوناروما در حالی در تابستان اخیر قرارداد خود را با میلان را تمدید کرد که شایعات زیادی در خصوص جدایی وی مطرح بود. اخیراً اما مینو رایولا، مدیر دروازه‌بان 18 ساله روسونری در انتقاد از سران باشگاه میلان انتقاد کرد و گفت که دوناروما تحت‌فشار روانی مجبور به امضای قرارداد شده و از سران باشگاه خواسته بود تا قرارداد وی را فسخ کنند.

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در پاسخ به این پرسش که «چه توصیه‌ای به دورناروما داری؟» گفت: نمی‌توانم توصیه‌ای به دوناروما بکنم چون من در جایگاه او نیستم و نمی‌دانم که او چه ارتباط حسی با میلان دارد. چیزی که اما می‌تواند تفاوت را رقم بزند، حسی است که در درون‌تان وجود دارد.

وی در ادامه در مورد بونوچی که در تابستان اخیر از یووه جدا و به میلان پیوست، اظهار داشت: من لئوناردو را مثل برادرم دوست دارم. محیط یوونتوس برای او ایده‌آل بود و از اینکه او از جمع ما جدا شد، ناراحت شدم، چون به نظر می‌رسید که او انتخابی احساسی و مغرورانه کرد. این را حتی به بونوچی هم گفتم که او در پاسخ به من گفت انتخابش احساسی نبوده و انتخابی بافکر بوده است.

بوفون در بخش پایانی صبحت‌هایش تأکید کرد: لئوناردو با چالش‌ها رشد می‌کند و مجبور شد آتش را انتخاب کند که انتخابی جسورانه و غیرمحبوب بود. به انتخاب بونوچی احترام می‌گذارم، اما من از این انتخابش ناامید شدم و حتی فکر می‌کنم که خود لئوناردو هم از انتخابش متأسف است.

 

دیدگاه تان را بنویسید