کعبی: حیف است تیم‌هایی مانند سپیدرود و داماش که هواداران زیادی دارند، نابود شوند

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت از دیدار با سیاه‌جامگان به‌عنوان ضعیف‌ترین بازی این تیم در چند فصل گذشته یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین کعبی درباره شکست 2 بر صفر تیم سپیدرود مقابل مشکی‌پوشان گفت: بهتر است اصلاً در مورد آن بازی حرف نزنیم و کاملاً بازی با مشکی‌پوشان را فراموش کنیم. در این چند سالی که من فوتبال بازی می‌کنم و در این دو فصلی که در سپیدرود حضور دارم،‌ این بدترین بازی بود که ما انجام دادیم. 

وی ادامه داد: البته این اتفاقات طبیعی است. در طول یک فصل، امکان دارد یک روز، روز تیمی نباشد. بازی با مشکی‌پوشان هم روز خیلی بد تیم ما بود. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و می‌دانند باید آن بازی را فراموش کنند. 

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، تصریح کرد: فعلاً تمام هدف و تمرکزمان روی دیدار با گسترش فولاد است و باید در آن دیدار نتیجه بگیریم. ما به خاطر منافع مردم رشت و تیم‌مان باید سه امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاوریم. 

«بخش دوم مطالبات خود را از باشگاه دریافت کردید؟»، کعبی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: بله، چک‌هایی که از قبل به ما داده شده بود،‌ گرفته شد و قرار است مطالباتی که داریم مستقیم به حساب‌مان واریز شود. من دو سال است در سپیدرود حضور دارم،‌ اما بازیکنانی هستند که از چند فصل پیش در تیم بوده‌اند و چیزهایی تعریف می‌کنند که آدم درد می‌کشد. فوتبال شغل ماست و درآمدی به جز این رشته نداریم. بازیکنانی هستند که از لیگ دسته دوم تا الآن دریافتی نداشته‌اند، اما خدا را شکر اکنون پول بازیکنان کم‌کم در حال پرداخت شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کسی این پول‌ها را پرداخت می‌کند، دستش درد نکند. حیف است تیم‌هایی مانند سپیدرود و داماش که هواداران زیادی دارند، نابود شوند. من خودم خوزستانی هستم، اما در این دو سال چیزهایی در رشت و از عشق هواداران سپیدرود به این تیم دیده‌ام که تا به حال در هیچ کجای ایران ندیده بودم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید