شکایت فدراسیون فوتبال عمان از امارات

فدراسیون فوتبال عمان از امارات به فیفا شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون فوتبال عمان به طور رسمی اعلام کرد که شکایتی از تیم ملی امارات و کمیته فنی مسابقات کشورهای حوزه خلیج فارس که هم‌اکنون در کویت در حال برگزاری است به فیفا ارائه کرده است.

فدراسیون فوتبال عمان معتقد است که تیم ملی امارات در بازی با این تیم از محمد احمد استفاده غیر قانونی کرد و نتیجه بازی باید به 3 بر صفر تغییر یابد. عمان در این بازی یک بر صفر شکست خورد و پس از پایان بازی اعتراض خود را به کمیته فنی مسابقات ارائه کرد که رد شد.

عمانی‌ها پس از رد اعتراض‌شان با توجه به محرومیت محمد احمد، بازیکن تیم ملی امارات و خطای فاحش ادارای کادر فنی و مدیریتی این تیم در استفاده از او به فیفا پناه برد.

جاسم الشکیلی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عمان با تایید ارسال شکایت به فیفا و تکذیب کناره‌گیری از این مسابقات در کویت گفت: ما درخواست خود را به فیفا ارائه کردیم تا ضمن کمک به کمیته فنی جام فوتبال خلیج‌فارس 3 امتیاز بازی با امارات را به دست آوریم. ما مشکلی با کسی نداریم، اما نمی‌خواهیم چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود. هیچ تصمیمی هم برای کناره‌گیری از رقابت‌ها نداریم و یک دقیقه هم به این کار فکر نکردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید