پس از توقف برابر فولاد

برانکو: اگر گل دوم را می‌زدیم، حریف ناک اوت می‌شد! / در سخت‌ترین موقعیت قرار داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: بین دو نیمه هم گفتیم به دنبال گل دوم هستیم چند موقعیت خطرناک هم داشتیم .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ  پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان گفت :بین دو نیمه هم گفتیم به دنبال گل دوم هستیم چند موقعیت خطرناک هم داشتیم اما خوب تیم میزبان با تعصب بازی کرد و جنگید. اگر گل دوم را می‌زدیم تیم حریف ناک اوت می‌شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان خوب و نیمکت خوبی داریم. امروز هم 4 بازیکن ما یعنی امیری، ماهینی، طارمی و نوراللهی بازی نکردند. ما به اندازه کافی بازیکن خوب داریم و می‌خواهیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم. 

وی با اشاره به اینکه نفت قبل از بازی با ما 10 روز استراحت داشت،‌گفت: آنها 10 روز استراحت کردند ما 4 روز. الان هم باید 5 روز دیگر بازی کنیم. این امکان وجود ندارد که بچه‌ها را بازگردانیم و توانایی فیزیکی آنها را تحت فشار قرار دهیم. نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. همه می‌دانند در سخت‌ترین موقعیت قرار داریم. 

برانکو عنوان کرد: باید به فولادی‌ها تبریک بگویم. آنها تیم هجومی بودند و شانس خوبی ایجاد نکردند اما به هر حال در بازی ما را تهدید می‌کردند. باید بپذیریم که بازیکنان ما خسته هستند و سخت‌ترین برنامه‌ها را داریم. فولاد تیم سوم جدول است و رقیب سختی بود. در دقایق آخر گل خوردیم که این مسائل در فوتبال طبیعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید