بی اطلاعی سرمربی تیم ملی بوکس از سفر روزبهانی به آلمان!

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: "فروتن گل‌آرا" و "سجاد محرابی" به دلیل مسائل مالی از تیم ملی جدا شده‌اند اما درهای تیم ملی برای آن‌ها باز است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکبر احدی در مورد جدایی "فروتن گل‌آرا" و "سجاد محرابی" از اردوهای تیم ملی بوکس، گفت: این دو بوکسور با تجربه به دلیل مسائل مالی از اردوهای تیم ملی جدا شدند و در این باره با مسئولان فدراسیون صحبت کردند. من نیز به آن‌ها حق می‌دهم، با ۴۰۰ هزار تومان حقوق نمی‌توان هزینه‌های یک خانواده را تامین کرد اما به هر حال، این شرایطی است که به وجود آمده است. آن‌ها در شهرهای خود تمرین کرده و کار می‌کنند تا فقط در انتخابی‌های تیم ملی شرکت کنند و ما نیز با آن‌ موافقت کردیم. البته باید بگویم که درهای تیم ملی به روی محرابی و گل‌آرا باز است و آن‌ها هر موقع که بخواهند، می‌توانند به اردوهای تیم ملی برگردند.

او همچنین درباره جدا شدن احسان روزبهانی از تیم ملی و بازگشت دوباره به آلمان، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم که چرا به آلمان رفته است اما از زمانی که او به اردوهای تیم ملی برگشت، همیشه در تمرینات حاضر بوده است.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در پاسخ به این سوال که با تغییر وزن احسان روزبهانی مشکلی برای تیم ملی در وزن او پیش می‌آید؟ اظهار کرد: باید بگویم که تیم ملی بوکس در همه اوزان دو تا سه بوکسور خوب دارد و از این بابت به مشکل بر نمی‌خورد. البته تغییر وزن روزبهانی را تایید می‌کنم و او قصد دارد در یک وزن پایین‌تر مبارزه کند.

احدی همچنین با اشاره به شرایط خوب فعلی تیم ملی بوکس ایران، تصریح کرد: اردوهای تیم ملی به صورت مداوم برگزار می‌شود و شرایط همه بوکسورها خوب است. اردوهای برون مرزی را نیز مدنظر داریم و در بلغارستان اردوی مشترکی را با تیم ملی این کشور برگزار خواهیم کرد. همچنین پس از این اردو تورنمنت تدارکاتی را نیز در پیش داریم که قطعا برای آمادگی تیم ملی بوکس نیاز بوده و نقش اساسی دارد.

پرافتخارترین سرمربی بوکس در ایران، در پاسخ به این سوال که آیا به کسب مدال تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا می‌توان امید داشت؟ گفت: اگر شرایط با همین شکل ادامه پیدا کند و آرامش لازم در تیم ملی باشد می‌توان به کسب مدال و سهمیه المپیک خوشبین بود. ما نیز در تیم ملی تلاش خود را می‌کنیم تا بوکس ایران بار دیگر به روزهای خوب خود بازگردد.

اکبر احدی در پایان افزود: از همه جامعه بوکس خواهش می‌کنم که آرامش را به تیم ملی بوکس برگردانند و جو حاکم در اردوی تیم ملی را خراب نکنند. در انتخابات هم هر اتفاقی که بیفتد من تنها می‌خواهم به کار خود در تیم ملی ادامه دهم، موفقیت تیم ملی اصلی‌ترین هدف من است. امیدوارم هر کس که به روی کار می‌آید نیز همین دید را به بوکس داشته باشد تا این رشته پر طرفدار به موفقیت دست پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید