لوکا مودریچ از آرزوهایش می گوید

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید در مورد شرایط این تیم بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مودریچ در مورد شرایط رئال در آستانه ال کلاسیکوی روز شنبه گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. آماده ایم و می خواهیم یک بازی عالی مقابل بارسلونا داشته باشیم. امیدوارم که برنده شویم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

وی  ادامه داد: مهم است که متحد باشیم و به بارسلونا فضا ندهیم چرا که اگر فضا داشته باشند بازیکنانی دارند که بتوانند به تیمت ضربه بزنند. هواداران همیشه حامی ما بوده اند. جو فوق العاده ای وجود خواهد داشت و هواداران روی سکوها همه تلاششان را خواهند کرد تا از آن جا به ما درون زمین روحیه بدهند. در لالیگا به تلاش ادامه می دهیم و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا اختلافمان با صدر جدول را جبران کنیم. می خواهیم لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را ببریم.

لوکیتا در مورد جاه طلبی ها و آینده خود در ترکیب رئال مادرید هم صحبت کرد: پیوستن به رئال مادرید رویایی بود که به تحقق پیوست. بازیکنان زیادی نبوده اند که بتوانند در این جا بازنشسته شوند اما آرزوی من بازنشستگی در رئال است. ببینیم چه می شود. دهمین قهرمانی اروپایی شیرین ترین لحظه من در رئال مادرید بود چرا که مدتها منتظر بودیم هر چند که بعد از آن هم جامهایی زیبا و فراموش نشدنی را بردیم. به جلو نگاه می کنم و امیدوارم در جام جهانی هم دست به کار مهمی بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید