واکنش پاری سن ژرمن به اظهارات فلورنتینو پرس درباره نیمار

سران باشگاه فرانسوی از اظهارات رییس باشگاه رئال مادرید درباره نیمار انتقاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صحبت‌های فلورنتینو پرس درباره نیمار در مراسم توپ طلا باعث ناراحتی سران باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن شد. رییس باشگاه مادرید درباره حضور مهاجم برزیلی در این باشگاهگفت‌: نیمار می‌تواند در مادرید به موفقیت دست پیدا کند. مادرید باشگاهی است که یک بازیکن بزرگ به آن نیاز دارد.

چند روز پس از این اظهارات انترو انریک، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت‌: نیمار پاری ‌سن‌ ژرمن را ترک کند تا به مادرید بپیوندد؟ چنین اتفاقی نخواهد افتاد چون او از بودن در باشگاه خود راضی است و تیمش را دوست دارد. مساله پول در میان نیست. نیمار حضور در باشگاه را پذیرفته است و اشتیاق زیادی دارد. پاری ‌سن‌ ژرمن نیز فضای کافی به این بازیکن داده است. صحبت کردن درباره بازیکن باشگاه دیگری در روزی که کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا شد برای این بازیکن اصلا خوب نیست.

مدیر ورزشی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ افزود: پرس تنها اشاره کرد که نیمار بازیکن منحصر به فردی است اما او برای تیم بازی می‌کند و نه برای خودش. با دیگر بازیکنان همکاری می‌کند. برای من کیفیت از همه مهم‌تر است. یکی از بهترین بازیکنان باید خاص باشد. نیمار خیلی خوب از حمایت خانواده‌اش بهره می‌برد.

با اظهارات انریک کاملا مشخص است نیمار قصد جدایی از پاری ‌سن‌ ژرمن ندارد و از بودن در این باشگاه خشنود است.

 

دیدگاه تان را بنویسید