مسابقات سلاح‌های بادی آسیا – ژاپن

پنجمی سبقت اللهی در تپانچه بادی/ برخورداری ششم شد

در تپانچه سلاح‌های بادی رقابت‌های قهرمانی آسیا گلنوش سبقت اللهی و ابراهیم برخورداری پنجم و ششم شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه‌ رقابت‌ها سلاح‌های بادی آسیا، ایران در تپانچه ۱۰ متر چهار نماینده داشت که تنها گلنوش سبقت اللهی در بخش زنان و ابراهیم برخورداری در بخش مردان وارد فینال شدند.

گلنوش سبقت‌اللهی در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب امتیاز ۱۷۳.۶ در رده پنجم قرار گرفت و از کسب مدال باز ماند.

در این بخش یوکاری کونشی از ژاپن با کسب امتیاز ۲۴۵.۳، جان کوما اتوویا از مغولستان با کسب امتیاز ۲۴۱.۶، هنا سیده از هند با ۲۱۷.۲ امتیاز و آیزن یو از چین تایپه با ۱۹۵.۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم تپانچه بادی و بالاتر از گلنوش سبقت اللهی قرار گرفتند.

ابراهیم برخورداری نیز در بخش فینال تپانچه مردان با کسب ۱۳۶.۹ در رده ششم قرار گرفت. ژن یانگ هی از چین با ۲۴۱.۸، وی یانگ از چین با ۲۴۱.۱، جیتوری از هند با امتیاز ۲۱۹.۶، شهرزار ریزوی ۱۹۹.۶ و ولادیمیر ایسچنکو از قزاقستان با ۱۷۵.۹ به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم و بالاتر از برخورداری قرار گرفتند.

در مرحله مقدماتی تپانچه زنان، سبقت اللهی با کسب امتیاز ۳۸۰.۵ در رده هفتم قرار گرفت و به فینال رسید.

آمیتیس جعفری، دیگر نماینده ایران در این بخش بود که با کسب امتیاز ۳۷۸.۱۱ در رده نهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال باز ماند.

هم‌چنین در مرحله مقدماتی تپانچه مردان نیز ابراهیم برخورداری با کسب امتیاز ۵۷۶.۱۹ در رده هشتم قرار گرفت و به فینال رسیده بود ولی وحید گلخندان با کسب امتیاز ۵۷۴.۱۲ از رسیدن به فینال باز ماند.

رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا از ۱۷ آذرماه به میزبانی ژاپن آغاز شده است و این رقابت‌ها تا ۲۱ آذر ماه ادامه‌ دارد.

ایران در این رقابت‌ها ۲۴ نماینده در دو بخش تپانچه و تفنگ داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید