در گفت و گو با جی پلاس؛

بهداد سلیمی: تصمیم قطعی برای خداحافظی نگرفته ام/ بیشتر به فکر هیات ژوری هستم تا رقیبانم!

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران گفت: شرایط به گونه ای شده است که در رقابت های بین المللی باید به فکر داوران و هیات ژوری باشم تا حریفانم.

لینک کوتاه کپی شد

بهداد سلیمی که مدعی ناداوری دوباره داوران بر علیه او این بار در مسابقات قهرمانی جهان، است بعد از بازگشت از این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار سرویس ورزشی جی پلاس اظهار کرد: همه اتفاقات رخ داده در رسانه ها و تلویزیون دیده شد و من اصلا نمی توانم درباره آن ها توضیح بدهم. اتفاقی مشابه المپیک برای من رخ داد که علت آن را نمی دانم. اصلا نمی دانم هیات ژوری به خصوص فرد عراقی چه خصومتی با من دارد که این بلا را سرم می آورند.

قهرمان المپیک لندن در ادامه گفت: دقیقا همان سیستم و نفراتی که در المپیک ریو مانع مدال آوری من شدند در آمریکا هم این کار را کردند. من را قربانی سیستم خودشان کردند و نگذاشتند مدال بگیرم. اصلا نمی دانم به چه دلیل این کار را انجام می دهند.

سلیمی که پس از اعلام نتیجه مسابقه اش در این رقابت ها به شدت معتقد به ناداوری بود اعلام کرد وزنه برداری بسیار کثیف است و دیگر به روی تخته نمی رود، با فروکش کردن عصبانیتش الان نظر دیگری درباره خداحافظی اش از وزنه برداری دارد و به جی پلاس گفت: هنوز تصمیم قطعی را نگرفته ام و باید با افراد مورد اعتمادم مشورت کنم. با شرایط داوری که علیه من وجود دارد در تمام رقابت های بین المللی باید به فکر رقابت با هیات ژوری و داوران باشم تا حریفانم.

او درباره اینکه در حرکت سوم قصد کری خوانی برای داوران را داشت یا خیر، گفت: من همه جا گفته ام که قبول دارم وزنه 241 کیلوگرمی خطا کردم اما حرکت سومم را به هیچ عنوان قبول نمی کنم. زمانی هم که به وزنه نگاه کردم نمی خواستم برای هیات ژوری یا داوران کری بخوانم یا اهانتی به آنها انجام بدهم. اصلا نگاه کردن به وزنه دلیلی برای خطا اعلام کردن حرکت نیست.

سلیمی درباره قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های جهانی وزنه برداری به جی پلاس گفت: با قطعیت می توانم بگویم که تنها اتفاق خوب این رقابت ها برای من قهرمانی تیم ملی بود. اتفاق بزرگی بود که برای وزنه برداری ایران رخ داد و از اینکه جزو تیمی هستم که برای اولین بار قهرمان شد خوشحالم.

دیدگاه تان را بنویسید