مردم دعا کنند تا با دست پر از مسابقات برگردیم

بهداد سلیمی: فکر می کنم فردا یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های امسال را شاهد باشیم

ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری گفت:‌ فکر می‌کنم فردا یکی از جذاب‌ترین مسابقات امسال را در رقابت‌های جهانی شاهد باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهداد سیلمی درباره حضورش در مسابقات دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری جهانی آمریکا گفت: فردا روز مسابقات فوق سنگین است و فکر می‌کنم یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های امسال را شاهد باشیم؛ امیدوارم این مسابقات با نتیجه‌ای خوب برای نمایندگان کشورمان توأم باشد.

وی افزود:‌ هم من و هم سعید تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم؛ مردم عزیز ایران هم برای ما دعا کنند. زحمت زیادی برای این مسابقات کشیده‌ایم و ماه ها تلاش کرده‌ایم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ مردم عزیز دعا کنند تا با دست پر از مسابقات برگردیم و ما هم مانند کیانوش، سهراب و ایوب بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم و دل مردم را شاد کنیم.

ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور دو نماینده از ایران در این دسته آیا برنامه‌ای برای تحت فشار قرار دادن و به اشتباه انداختن حریف گرجستانی دارند یا نه، گفت: موقعیت خیلی خوبی است که این کار را انجام دهیم؛ با توجه به اینکه ما دو نفر هستیم و او یک نفر، جا برای مانور ما بیشتر است. البته باید ببینیم مربیان چه تاکتیکی دارند. وظیفه ما به عنوان ورزشکار زدن وزنه‌هایی است که مربیان انتخاب می‌کنند و باید دید تاکتیک آنها چیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید