زیدان: بازیکنانم از موفقیت اشباع نشده‌اند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که حضور بال ولزی کهکشانی‌ها در جام باشگاه‌های جهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردا (شنبه) رئال مادرید با سویا در هفته شانزدهم لالیگا، درباره مسائل مختلفی از جمله وضعیت ریکاوری گرث بیل صحبت کرد و از نامشخص بودن رسیدن یا نرسیدن این بازیکن ولزی به جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

زیزو که برای مصاف با آندلسی ها، علاوه بر بیل، رافائل واران را هم به دلیل مصدومیت در بازی مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، در اختیار ندارد، به خبرنگاران گفت: باید ببینیم که آیا بیل آنقدر آماده خواهد شد که در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان برای ما بازی کند یا نه. او فقط یک بازی در کنار ما بوده است و شنبه هم به میدان نخواهد رفت. فعلاً برنامه‌ای که برای او داریم این است که همراه با ما به جام باشگاه‌ها بیاید.

زیدان درباره موفقیت جدید کریستیانو رونالدو برای کسب پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش و البته تداوم ناکامی‌های او برای گلزنی در لالیگا هم صحبت کرد و گفت: من فکر می‌کنم ما او را همیشه اینجا خواهیم دید. همیشه این بحث وجود دارد که آیا او از وضعیتش راضی است یا نه. این حرف و حدیث‌ها برای بر هم زدن تمرکز او و باشگاه است. رونالدو در بهترین باشگاه دنیا است و در این باره هیچ بحثی وجود ندارد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره تیم رقیب هم عنوان کرد: سویا تیمی در لیگ قهرمانان با کیفیت است. به همین دلیل برابر آنها کار سختی خواهیم داشت. آنها معمولاً خوب بازی می‌کنند و حریف سرسختی محسوب می‌شوند.

زیدان 45 ساله در پایان با رد این شائبه که دلیل افت رئال مادرید در این فصل اشباع شدن مردانش پس از کسب دوگانه قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بوده است، تأکید کرد: خیر، اینگونه نیست. همه ما می‌دانیم که رقابت در لالیگا چقدر سخت است. ما سال گذشته هم دیدیم که قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص شد. ما دست از تلاش برنداشته‌ایم اما اینکه بازیکنان همیشه در اوج باشند هم مقدور نیست. زندگی همین است و بحث مشکل در ذهنیت بازیکنان مطرح نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید