رونالدو و راموس هیچ مشکلی با هم ندارند

سرمربی رئال مادرید تأکید کرد رونالدو و راموس مشکلی با هم ندارند و برخی رسانه‌ها در این ارتباط دچار سوء تفاهم شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته دوازدهم از رقابت‌های لالیگای اسپانیا در دربی مادرید میهمان اتلتیکو مادرید هستند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: برای افراد دیگر شاید این دربی خاصی باشد، اما برای من این یک بازی 3 امتیازی است و سعی می‌کنیم در آن به پیروزی برسیم، هرچند بازی سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: دربی مادرید همیشه یک رقابت سخت و نزدیک بوده است چون اتلتیکو تیم قدرتمندی است و می‌داند که در زمین باید چکار کند. به هر حال هم ما و هم آنها به دنبال پیروزی در این بازی خواهند بود. ما آماده ارائه یک بازی خوب هستیم و نمی‌خواهیم در این بازی شکست بخوریم، اما باید ببینیم در پایان این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

زیزو در مورد وضعیت بازیکنانش در آستانه دربی مادرید هم اظهار داشت: ما در شرایط خوبی هستیم و بازیکنان مصدوم‌مان هم آرام‌آرام در حال ریکاوری هستند. در مورد کارواخال و مودریچ باید بگویم که هر دوی آنها برای بازی فردا آماده هستند. مودریچ دیروز به طور عادی تمرین کرد و آماده بازی است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌های همچینن در خصوص وضعیت دروازه‌بان اول تیمش خاطرنشان کرد: کیلور روز به روز بهتر می‌شود، اما در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که او فردا می‌تواند بازی کند. نمی‌خواهیم در مورد استفاده از ناواس ریسک کنیم و می‌خواهیم او را صد درصد آماده در اختیار داشته باشیم.

زیدان درباره شایعه سرد شدن روابط سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو نیز یادآورد شد: کریس و راموس به یکدیگر احترام می‌گذارند. اگر آنها اختلاف عقیده‌ای داشته باشند، این چیز مهمی نیست. ما در باشگاه رئال مادرید مشکلی نمی‌بینیم و همه چیز آرام است، اما شما رسانه‌ها داستان دیگری را مطرح می‌کنید. اگر فکر می‌کنید که رونالدو و راموس مشکلی با هم دارند، دچار سوء تفاهم شده‌اید. یکی حرفی زده و دیگری جوابش را داده و این چیزی طبیعی است. سرخیو و کریس عناوین زیادی را با یکدیگر کسب کرده‌اند، اما طبیعی است که هر یک عقیده و نظری متفاوت داشته باشد.

وی ضمن دفاع از عملکرد مهاجمان خود و جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی هم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم خط حمله تیمم خوب است. بنزما و رونالدو همیشه سعی می‌کنند گلزنی کنند و شکی ندارم که آنها این کار را خواهند کرد. می‌دانیم که در جدول پایین‌تر از بارسلونا هستیم، اما زمان زیادی از فصل باقی مانده و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب، بارسا را پشت‌سر بگذاریم. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و می‌توانیم بهتر از این شویم.

وقتی از زیدان در مورد شایعه احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید در تابستان آینده پرسیده شد، او پاسخ داد: نیمار بازیکن خیلی خوبی است، اما من همین حالا هم بهترین بازیکنان را در تیم دارم. برای نیمار احترام زیادی قائل هستم، اما نمی‌خواهم در مورد کسی صحبت کنم که بازیکن رئال مادرید نیست.

سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکل بیل روحی و روانی است؟»، تأکید کرد: من این‌طور فکر نمی‌کنم. گرث همیشه به دنبال کمک به تیم است. فکر می‌کنم مصدومیت او جزیی است و سه یا چهار روز دیگر بهبود پیدا کند.

زین‌الدین زیدان درباره شایعه جدایی کریستیانو رونالدو در پایان فصل جاری از رئال مادرید نیز اظهار داشت: همیشه آن بیرون حرف‌های زیادی زده می‌شود، اما در داخل باشگاه اوضاع خوب و آرام است. ما روی کار خودمان تمرکز داریم و برای‌مان مهم نیست که برخی آن بیرون در مورد رئال مادرید چه می‌گویند و چه فکر می‌کنند.

وی در پایان بار دیگر در مواجهه با پرسشی تکراری از سوی خبرنگار دیگری درباره احتمال پیوستن نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به جمع کهکشانی‌ها گفت: (با خنده) باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد!

 

دیدگاه تان را بنویسید