زیدان: رئال مارید برای سوپر جام آماده است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید نگران آمار ضعیف نتایج تیمش در اردوی پیش فصل نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال رئال مادرید در هیچ یک از سه بازی دوستانه‌اش در تور تابستانی آمریکا (برابر منچستریونایتد، منچسترسیتی و بارسلونا) موفق به کسب پیروزی نشده اما این موضوع سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها را که تیمش 6 روز دیگر باید در مقدونیه در سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد به میدان برود، نگران نکرده است.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی بامداد فردا (پنجشنبه) رئال مادرید برابر تیم منتخب MLS در شیکاگو، به خبرنگاران گفت: امیدوارم که در این بازی اولین پیروزی‌مان را کسب کنیم اما بردن این بازی مهمترین دغدغه من نیست. بعد از انجام 4 بازی من فکر می‌کنم که تیم‌مان برای بازی سوپرجام اروپا آماده خواهد بود.

زیزو ادامه داد: ما از نظر فیزیکی آماده هستیم چون سخت تلاش و تمرین کرده‌ایم و هیچ یک از بازیکنان‌مان هم در این مدت مصدوم نشده‌اند، بنابراین من نگران نتایج نیستم چون در عملکرد بازیکنان نشانه‌های خوبی را شاهد بوده‌ام.

موضوع دادگاه کریستیانو رونالدو و پرونده تخلف مالیاتی او یکی دیگر از سوژه‌‌های مهمی مرتبط با باشگاه رئال مادرید در طول تابستان بوده است که زیدان تأکید کرد در خصوص آن هم نگرانی ندارد.

او عنوان کرد: مردم درباره سکوت رونالدو حرف می‌زنند اما اگر او حرف می‌زد آن وقت حرف‌‌های او را تجزیه و تحلیل می‌کردند. مهمترین چیز اما حرف‌هایی است که خودش به من زد. او خونسرد است و از 3 روز دیگر به تمرینات برمی‌گردد و امیدواریم وقتی تمریناتش شروع می‌شود، این داستان هم خاتمه پیدا کند. من فکر نمی‌کنم که عملکرد او تحت تأثیر اتفاقاتی که رخ داده قرار بگیرد. بالعکس او بسیار خوشحال است چون دوباره به زمین فوتبال برمی‌گردد و آماده است که یک فصل فوق‌العاده دیگر داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید