فینال گرندپری ۲۰۱۷- ساحل‌عاج

سجاد مردانی حذف شد/ یک مدال نقره حاصل تلاش تکواندوکاران ایرانی

تیم ملی تکواندوی ایران در فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ ساحل‌عاج، با کسب یک مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر از دیروز (شنبه) ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در سالن تریچویله شهر آبیجان کشور ساحل عاج آغاز شد و امروز(یکشنبه) ۱۲ آذر ۱۳۹۶ به پایان ‌رسید. تیم ملی ایران نیز با چهار نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت که در پایان توانست با کسب یک مدال نقره به کار خود پایان دهد.

امروز (یکشنبه) ۱۲ آذر که روز پایانی این مسابقات بود، مبارزه‌های اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و وزن ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار ‌شد که ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی به عنوان آخرین نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

سجاد مردانی به عنوان آخرین نماینده ایران که توانسته بود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برسد، در دیدار رده بندی برابر ˝عبدل ایسوفو˝ ننتیجه را ۱۱ بر ۵ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این نیز فرزان عاشورزاده توانست تنها مدال نقره تیم ملی ایران را کسب کند.

همچنین آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و ابوالفظل یعقوبی نیز در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G۸ بود و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید