مدال برنز سجاد مردانی در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو

سجاد مردانی با شکست در راند طلایی برابر نماینده کره جنوبی به مدال برنز وزن ۸۷+ کیلوگرم جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G۲) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد ماه در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت‌های اوزان ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شده و پس از دو روز به پایان می رسد.  

امروز( شنبه) در آغاز رقابت ها سجاد مردانی نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سایدولیم نومانوف از ازبکستان رفت و موفق شد ۱۰ بر ۳ به برتری دست یابد و به جمع چهار نفر برتر راه یابد.
مردانی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال برابر یو مین با از کره جنوبی که در کارنامه اش قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ را دارد قرار گرفت و در پایان با وجود تلاش های بسیار در راند طلایی برابر حریف شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت
هدایت تیم ملی تکواندوی ایران برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار به عنوان مربی است.
در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا(G۲)،  به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید