نائب رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد؛

برخی فیلم تجلیل از "کریمی" را به اتحادیه جهانی کشتی ارسال کردند

نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی از داخل کشور اسناد و مدارکی را مبنی تخلف ایران در کشتی علیرضا کریمی به اتحادیه جهانی کشتی و IOC ارسال کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید بنی‌تمیم در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد در کرج، با اشاره به اتفاقات مبارزه اخیر کشتی علیرضا کریمی اظهار داشت: برخی از داخل کشور اسناد و مدارکی را مبنی تخلف ایران در کشتی علیرضا کریمی به اتحادیه جهانی کشتی و IOC ارسال کردند.

نائب رئیس فدراسیون کشتی افزود:  کمیته ملی المپیک براساس همین اسناد و مدارک از فدارسیون جهانی کشتی درخواست بررسی مستندات را دارد.

بنی‌تمیم با بیان اینکه بخشی از اسناد، فیلم‌های مراسم تجلیل از علیرضا کریمی در ایران و تصاویر راهنمایی مربوط به مربی ایران است، گفت: فدراسیون کشتی از لحاظ فنی دفاعیات خود را ارائه و از حقوق کشتی ایران دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی ایران در موارد غیرفنی نیز  به صورت کتبی از وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های مرتبط درخواست کرده که موضع خود را برای فدراسیون کشتی ارسال کنند.

نائب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برگزاری مسابقات جام باشگاهی جهان در ایران، بیان کرد: تعلیق یا لغو مسابقه‌ای تا برگزاری جلسه توسط اتحادیه جهانی کشتی  در دستور کار نیست و تاریخی نیز برای بررسی مدارک توسط اتحادیه جهانی کشتی تعیین نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید