سرمربی تیم ملی فوتسال: بازیکنان جوان ما نیاز به تمرین دارند/ با شیبی ملایم در حال پیشروی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مدعی شد تیمش با شیبی ملایم در حال پیشروی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ناظم‌الشریعه درباره تورنمنت چهار جانبه فوتسال در اصفهان گفت: از سه تیم دیگر قدردانی می‌کنم و به کادر فنی و مسئولان و تیم‌های‌شان خوش‌آمد می‌گویم. از کمیته فنی و توسعه فوتسال هم تشکر می‌کنم که این میزبانی را فراهم آوردند. بازی در چنین تورنمنتی به پیشرفت فوتسال ما کمک می‌کند و براساس توافقاتی که با روسیه داریم هر سال در چنین ماهی دو بازی خوب را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: امسال دیدار ما تفاوت بسیاری دارد و دو تیم خوب دیگر نیز حضور دارند. آینده فوتسال برای این منطقه است و با توجه به تغییراتی که در تیم ملی فوتسال در جوان‌گرایی رخ داده است، امیدوارم به نتایجی که من و دیگر دوستان به دنبال آن هستیم، برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به طرح این موضوع که او دنبال جوان‌گرایی است، اما در لیگ برتر فوتسال کمتر از بازیکنان جوان استفاده می‌شود، گفت: بازیکنانی که دعوت می‌شوند باید در چهار تیم نخست باشند که این اتفاق رخ نمی‌دهد. ما از سمت و سوی دیگر تشکیل تیم‌های پایه را آغاز کرده‌ایم و باید قبول کنیم کار با این شرایط بسیار سخت است و با شیبی ملایم در حال پیشروی هستیم، بازیکنان جوان ما نیاز به تمرین دارند به همین دلیل ما از تیم‌های پایه آغاز کرده‌ایم.

مسابقات چهارجانبه اصفهان از امروز (یکشنبه) با حضور چهار تیم ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر چهار تیم از 10 کشور برتر فوتسال در دنیا هستند، آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید