زوف: ناپولی، یوونتوس را ببرد، رقابت در سری A جذاب‌تر می‌شود

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا از نبرد دشوار تیم سابقش مقابل ناپولی سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دینو زوف، دروازه‌بان و سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا از ناپولی به عنوان یک رقیب سرسخت برای یوونتوس در جدال امشب 2 تیم در هفته  پانزدهم سری A نام برد.

 وی گفت: ناپولی قطعا رقیب آسانی برای یوونتوس نخواهد بود و نشان داده لایق صدرنشینی است. در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند ناپولی را دست‌کم بگیرد و این موضوع اصلی‌ترین تفاوت بین گذشته و حال تیم جنوبی محسوب می‌شود. با گذشت نزدیک به نیمی از رقابت‌های سری A هیچ‌ راه آسانی برای تیم‌ها وجود ندارد. قطعا هر 2 تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد. ناپولی از ابتدای فصل روند خوبی داشته و یک هدف واضح و مشخص دارد؛ قهرمانی اسکودتو.

او در ادامه افزود: ساری در 3 سال اخیر از ناپولی یک تیم خوب ساخته و بازیکنانش تا این لحظه رشد دیوانه‌کننده‌ای داشته است. هم یوونتوس و هم ناپولی ذهنیت برنده‌ای دارند و به نظرم هر 2 تیم کم و بیش در یک سطح قرار دارند، البته ناپولی بیش از یوونتوس نظر مرا جلب کرده و مرا تحت‌تاثیر قرار داده است. بازی در خانه برای ناپولی امتیاز ویژه‌ای به حساب می‌آید. برتری ناپولی اختلاف 2 تیم را به حداقل می‌رساند و رقابت جذاب‌تر می‌شود.اختلاف 2 تیم اصلا زیاد نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید