سرمربی الهلال: در حاشیه امنیت قرار نداریم و باید تلاش کنیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: در بازی رفت چهار گل زده‌ایم ولی در حاشیه امنیت قرار نداریم و باید تلاش کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامون دیاز، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان پیش از دیدار برگشت مقابل پرسپولیس ایران گفت: از عمانی‌ها بابت استقبال‌شان ممنونم. بازی تمام نشده است. درست است که در بازی رفت چهار گل زده‌ایم اما در حاشیه امنیت قرار نداریم و باید تلاش کنیم. باید با جدیت کار کنیم. برای کسب نتیجه بیشتر تلاش کنیم.

دیاز در ادامه سخنان خود گفت: در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد و من دوست ندارم که اتفاقات تلخ برای ما بیفتد. انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم.

دیاز در پاسخ به این سوال که آیا عربستانی‌ها در محرومیت طارمی نقش داشته‌اند و غیبت این بازیکن چقدر به سود الهلال است، گفت: طارمی یک مهاجم خیلی خوب است ولی ما به این قضیه این طور نگاه نمی‌کنیم. ما خودمان را آماده کردیم و اردوی خوبی در ابوظبی داشتیم. هر چیزی در بازی ممکن است ولی ما بازی رفت را برده‌ایم. پرسپولیس هم خیلی خوب است. ما ۱۰ روز تمرین کرده‌ایم. بازی هنوز تمام نشده و می‌خواهیم عملکرد خوبمان را ادامه دهیم تا کارمان را تکمیل کنیم.

سرمربی الهلال از پاسخ به این سوال که آیا نگران محرومیت برخی از بازیکنانش از فینال به دلیل دو کارته شدن نیست، گفت: به هرحال بازی تمام نشده است. در عین این‌که باید محکم بازی کنیم، باید حواسمان هم باشد که کارت نگیریم.

سرمربی الهلال در واکنش به این سوال که آیا به بازیکنانش یادآوری کرده که الغرافه یک بار الهلال را ۳ بر صفر برد و در بازی برگشت الهلال به بازی لیگ قهرمانان بازگشت، عنوان کرد: ما طبعا در سال ۲۰۱۷ هستیم و الان در شرایطی بازی می‌کنیم که بازیکنان از آن ماجرا مطلع هستند. همه بازیکنان ما از لحاظ روانی و فنی آماده هستند. بازیکنان ما نماینده عربستان هستند و از طرفی می‌دانیم در فوتبال هرچیزی ممکن است. ما تیم قوی زمین هستیم و با تجربه بازیکنانمان می‌خواهیم موفق شویم.

دیاز در واکنش به این سوال که آیا حقیقت دارد که خریبین عمدا در بازی سوریه و استرالیا کارت گرفت که بازی برگشت سوریه و استرالیا را از دست بدهد و زودتر به اردوی الهلال اضافه شود، گفت: نه چنین چیزی نیست. خریبین نماینده سوریه و تیم ملی کشورش بود. او نماینده یک کشور بود نه یک باشگاه. ما دخالتی در این امر نداشته‌ایم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید