ثبت نام ۹ نفر دیگر برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران

دومین روز ثبت نام از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران در حالی به پایان رسید که ۹ نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین روز ثبت نام از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک امروز یکشنبه انجام شد. کیمیا علیزاده که در المپیک ریو با کسب مدال برنز مسابقات تکواندو، ورزش بانوان را برای نخستین بار صاحب مدال المپیک کرد اولین ورزشکاری بود که در این روز با حضور در کمیته ملی المپیک اقدام به ثبت نام کرد. 

در دومین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران ۹ ورزشکار از رشته های تکواندو (۲ نفر)، کاراته، وزنه برداری، تنیس روی میز، شنا، تیر و کمان و دوچرخه سواری نسبت به اعلام آمادگی رسمی خود  اقدام کردند. اسامی این ورزشکاران به این شرح است:

 ۱- کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو بانوان 

۲- مجتبی عابدینی عضو تیم ملی شمشیربازی 

۳- حمید بیداریان عضو تیم ملی شنا

۴- میلاد وزیری عضو پیشین تیم ملی تیر وکمان

۵- حسن روحانی عضو پیشین تیم ملی کاراته

​۶- کیانوش رستمی عضو تیم ملی وزنه برداری و قهرمانی المپیک ریو 

​۷- افشین نوروزی عضو تیم ملی تنیس روی میز

​۸- مهدی سهرابی عضو تیم ملی دوچرخه سواری

​۹- یوسف کرمی عضو پیشین تیم ملی تکواندو 

 روز گذشته و در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران، ۱۰ ورزشکار  شامل ۷ ورزشکار مرد و ۳ ورزشکار زن از رشته های تیراندازی (۳ نفر)، تیرو کمان (۲ نفر)، ووشو، تکواندو، کشتی آزاد  و اسکی نسبت فرم ثبت نام را تکمیل کردند.

 ۱- حمیدرضا قلی پور، ۲- اسماعیل عبادی، ۳- هادی ساعی، ۴- کمیل قاسمی، ۵- گلنوش سبقت اللهی، ۶- علیدادساوه شمشکی، ​۷- نجمه خدمتی، ۸- حجت الله واعظی، ۹- الهه احمدی و ۱۰- احسان حدادی ورزشکارانی بود که روز گذشته کاندیدای کمیسیون ورزشکاران شدند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید