بادران صدرنشین لیگ دسته یک شد

تیم فوتبال بادران با تساوی مقابل خونه به خونه و تفاضل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان موقتا به صدر جدول صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هشتمین هفته لیگ آزادگان در حالی از امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵ آغاز شد که تیم فوتبال مس رفسنجان با یک گل راه‌آهن را شکست داد. تک گل شاگردان علی سامره را در این دیدار حمید غلامی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند و تیمش را با هفت بازی و ۱۰ امتیاز موقتا به رده نهم جدول برد.

در دیگر دیدار امروز که از ساعت ۱۵ آغاز شد تیم نساجی مازندران موفق شد با گل‌های احسان پیرهادی (۷۰) و مجتبی ممشلی (۷۵) از روی نقطه پنالتی ۲ بر صفر شهرداری تبریز را شکست دهد و با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت مسجدسلیمان و بادران در رده سوم قرار گرفت.

همچنین در یکی از سه دیداری که از ساعت ۱۵:۱۵ برگزار شد، صبای قم با تساوی یک بر یک برابر شهرداری ماهشهر متوقف شد . تک گل ماهشهری‌ها را در این دیدار فرشید پاداش در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند و گل صبا را نیز جهانگیر عسگری در دقیقه ۹۶ به ثمر رساند. صبا با این تساوی در رده شانزدهم باقی ماند و شهرداری ماهشهر نیز با ۱۲ امتیازی شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته نیز تیم‌های بادران و خونه‌به‌خونه بابل در تهران مقابل هم قرار گرفتند و تلاش دو تیم نتیجه نداشت و بازی به تساوی بدون گل انجامید. خونه‌به‌خونه با این مساوی،۱۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. بادران هم با این یک امتیاز، ۱۶ امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز که از ساعت ۱۵:۱۵ برگزار شد گل گهر با نتیجه ۲ بر یک فجرسپاسی را شکست داد و ۱۳ امتیازی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید