حرف های وکیل طارمی درباره کمک های هدایتی به آقای گل

عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی در مورد انتشار صورتحساب مالی کمک های هدایتی به باشگاه پرسپولیس و مهاجم این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وکیل مهدی طارمی توضیحاتی درباره اظهارات حسین هدایتی در مورد کمک هایش به باشگاه پرسپولیس و اهدای یک میلیارد به طارمی برای اخذ رضایت نامه این بازیکن از باشگاه ریز اسپور ترکیه ارائه کرد.

مصاحبه حسین هدایتی با واکنش های متفاوتی روبرو شده که در این میان نکات زیر قابل تأمل است:


١-اول اینکه رسانه و خبرنگاری که آن را منتشر کرده مورد هجمه قرار گرفته اند.اگر حرفی را خلاف گفته های گوینده منتشر کرده باشند این هجمه ها و نقدها(ونه فحاشی ها) را می توان پذیرفت اما وقتی خبرنگار همه مصاحبه را به صورت ویدیویی تهیه کرده جای هیچ ایراد حرفه ای بر آن نیست. رسانه ای که چنین مصاحبه ای را تیتر یک نکند جای تعجب دارد.


٢-هدایتی می گوید فایل صوتی دارد. اکنون کمیته اخلاق در حال بررسی زوایای مختلف این پرونده است. من نمی دانم واقعا فایل صوتی مذکور چه محتوایی دارد اما هر چه هست می تواند کمک زیادی به حل معادلات این پرونده کند. اعضای کمیته اخلاق ساعت ها روی این پرونده بررسی کرده اند و به طور حتم این گونه مستندات می تواند به آنها در رسیدن به حقیقت کمک کند.


٣-همان قدر که به روزنامه منتشر کننده مصاحبه نمی توان ایراد گرفت به هدایتی هم بابت توضیحاتش نمی توان ایرادی را وارد دانست زیرا هر کسی صلاح می داند چه بگوید و چه زمانی بگوید. از هدایتی نباید گلایه و انتقاد کنیم اما به عنوان یک هوادار پرسپولیس می توان از او گلایه کرد که شاید حرف های مطرح شده تبعات داشته باشد.


شاید هدایتی نداند انتشار صورتحساب مالی شرکتش در دوره درگیری حامی مالی و باشگاه چه ضربه ای در این پرونده وارد کرد. جایی که دفاعیات بر این محور بود که چون رقم قرارداد پرسپولیس و طارمی کمتر از رقم قرارداد با ریزه اسپور بوده می توان پی به شرایط اضطرار برد به ناگاه این صورت وضعیت مالی در رسانه ها منتشر شد و به دست وکلای باشگاه ترکیه ای رسید.می گفتیم این موارد ارتباطی  به قرارداد ندارد و دلیل می آوردند این ها روی سربرگ شرکت است و نام شرکت هدایتی  پشت لباس پرسپولیس! از این دست مسائل کم نداشتیم که ناخواسته گل به خودی شدند و می شود درباره شان کتاب نوشت اما در حال  مجال گفتن نیست .اگر مدیرعامل باشگاه سه روز قبل در مصاحبه اش تاکید کرد در پرونده ژوزه، مصاحبه های مندرج در رسانه ها علیه پرسپولیس به کار گرفته شد و اکنون هم باید مواظب اظهاراتمان باشیم به همین دلیل بود.


٤- جناب هدایتی عزیز! اگر کسی به شما خلاف واقع گفته باشد این حق قانونی شماست که پیگیر پول تان باشید اما آیا بهتر نبود از مسیر قانونی این موضوع را بیان کنید نه در اینستاگرام و رسانه؟ آیا می دانستید تصویر کامنت ها و پست های شما هم تا فیفا رسید؟ اینها فقط گلایه های هواداری است نه هیچ چیز دیگر.


٥-من در مصاحبه تان خواندم که باشگاه کمک های شما را ثبت نکرده است. گفته بودید قرارداد سه ساله داشته اید و بعد از یک سال فسخ شده است.تا جایی که من اطلاع دارم یک شرکت مجری تبلیغات باشگاه بود و باید سالی مثلا ٣٠ میلیارد پرداخت می کرد.برای تامین این ٣٠ میلیارد هم می توانست با هر شرکتی قرارداد ببندد. باشگاه به طور طبیعی شرکت تبلیغات را می شناخته واز شرکت های دیگر شناختی نداشته است. قرارداد خود شرکت تبلیغات هم یکساله بود و اگر با شما سه ساله بسته باشد خود به خود دو سال بعدی لغو شده است.


٦-  انتشار آن صورت وضعیت مالی در رسانه ها، باعث شد حتی در تیم هم مشکلاتی ایجاد شود.بگذریم.


٧-اینکه گفته اید دسترسی به طارمی نداشتم تا از او بپرسم پول را به ریزه دادید یا نه را نمی شود پذیرفت.تماس با طارمی یا حتی باشگاه برای شما کاری نداشت.در تمام این مدت هم یک بار کسی نگفت طارمی رضایت نامه گرفته است .همه هم می دانستند ریزه شکایت کرده است. اگر توافقی صورت گرفته بود که ریزه شکایت نمی کرد. بهتر نبود همان زمان فایل صوتی را برای باشگاه یا فدراسیون می فرستادید؟ باور کنید تاثیر بهتر و بیشتری داشت و شاید کار به اینجا نمی کشید.


٨-اکنون  در وضعیتی هستیم که هر اظهار نظری علیه خود ماست.طارمی به کنار، شانس باشگاه را در پرونده CAS نسوزانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید