قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان / زمان دیدار رئال مادرید در نیمه نهایی مشخص شد

به میزبانی شهر ابوظبی امارات، مراسم قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان کلید خورد و تیم‌ها جایگاه و روز بازی خود را شناختند. قهرمان‌های آسیا و افریقا هنوز مشخص نشده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهر ابوظبی امارات آغاز شد و طی آن رئال مادرید تاریخ و استادیوم محل بازی خود در نیمه نهایی را شناخت. 

رئال مادرید به عنوان قهرمان قاره اروپا منتظر شناخت رقبای خود در این جام ویترینی و تبلیغاتی است. 

قهرمان آسیا البته هنوز مشخص نشده و تنها به عنوان تیم قهرمان، روز و ساعات بازی‌های خود را خواهد شناخت. مقامات اماراتی با شعار ابوظبی، شهر مدرن در تلاش هستند به بهانه این میزبانی بیش از پیش کشور و شهر خود را به دنیا معرفی کنند.

تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید 13 دسامبر در نیمه نهایی منتظر رقیب خود خواهد بود. فینال این رقابت‌ها نیز 16 دسامبر برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم از توپ مخصوص این بازی‌ها رونمایی شد

*رئال مادرید تلاش می‌کند از قهرمانی سال گذشته خود در این جام باشگاهی دفاع کند. این تیم از نیمه نهایی به این جام ملحق خواهد شد.

به غیر از رئال مادرید حضور تیم‌هایی چون اوکلند، پاچوکای مکزیک و الجزیره امارات در این جام باشگاهی جهانی قطعی شده است.

در گزارش آس اسپانیا به تیم‌هایی اشاره شده که هنوز تکلیفشان روشن نیست، به عنوان مثال در قاره آسیا پرسپولیس شانس زیادی در بازی برگشت مقابل الهلال ندارد و الهلال در صورت رسیدن به فینال با برنده جدال شانگهای و اوراوای ژاپن بازی خواهد کرد تا نماینده آسیا در این بازی‌ها جدا از الجزیره میزبان مشخص شود.

* بازی نخست بین الجزیره (میزبان رقابت‌ها) و اوکلند برگزار خواهد شد.

نتیجه نهایی قرعه کشی با توجه به نامشخص بودن قهرمان‌های آسیا و آفریقا:

 

دیدگاه تان را بنویسید