حرف های کاشانی درباره محرومیت پرسپولیس

یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید با پیگیری کمیته حقوقی این تیم، امیدوار است محرومیت باشگاه پرسپولیس تعلیق شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر کاشانی بعد از جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شکست ۴ بر صفر این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: فوتبال همین است، گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، به هرحال این مسائل به وجود می‌آید.

وی در مورد جلسه هیأت مدیره عنوان کرد: جلسه خوبی بود و در مورد مسائل مختلف مانند موضوعات مالی، حقوقی، سفر به دبی و برنامه‌های تیم حرف زدیم که انشاالله تمام این مسائل با درایت مدیریت باشگاه حل می‌شود.

وی در مورد رأی صادر شده علیه پرسپولیس تصریح کرد: ما باید سعی کنیم در مجامع بین‌المللی هم حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و از این بابت متضرر نشویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با احتمال محرومیت پرسپولیس عنوان کرد: این مسائل مطرح شده اما قطعی نشده است. پرسپولیس هیچوقت محروم نشده و نمی‌شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که مثل اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس به صندوق پیشکسوتان بدهکار است، اظهارداشت: نمی‌دانم، این مسائل را از خودشان بپرسید. خود من پیشکسوت هستم و باید بگویم پرسپولیس متعلق به همه است به خصوص به پیشکسوتان.

وی در رابطه با بحث محرومیت مهدی طارمی عنوان کرد: باشگاه شکایت خود را پیگیری می‌کند و انشاالله بتوانیم محرومیت طارمی را رفع کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید