کاشانی: بابت اعتصاب بازیکنان متاسفم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سطح فرهنگی بازیکنان باید بالا برود.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جعفر کاشانی بعد از برگزاری با نشست با مسئولان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر گفت: از بازیکنان می‌خواهیم که به دنبال بالا بردن سطح فرهنگ خود باشند. آنها بچه‌های خیلی خوبی هستند و باشگاه هم هر کمکی که لازم باشد به آنها خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس حل شده است یا نه، یادآور شد: اصلا مشکلی وجود ندارد، در یک خانواده ممکن است مسائلی مطرح شود که بزرگترهای آن می‌نشینند و همه چیز را حل می‌کنند. 

کاشانی در پاسخ به این سوال که قضیه استعفای محمد زادمهر و علی‌اکبر طاهری چیست، گفت: این حرف‌ها چیست؟! با این شرایط ما همه با هم استعفا داده‌ایم! (با خنده)

وی درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس امروز در تمرین شرکت خواهند کرد یا نه، گفت: بله قطعا همه در تمرین شرکت خواهند کرد.

کاشانی درباره عدم حضور برخی اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز عنوان کرد: جلسه از ساعت 9 شروع شد و همه در آن حضور داشتند و ساعت 10:30 بود که برخی از اعضا رفتند. خود من هم مشغله کاری داشتم. 

وی تاکید کرد: پرسپولیس و استقلال طرفداران زیادی دارند و مسلما از لحاظ فرهنگی تاثیرگذار هستند، از این رو من آرزو می‌کنم این دو تیم یک روز به معنای واقعی باشگاه شوند. باشگاهی که تمام ارگان‌های آن شرح وظایف جداگانه داشته باشند، وقتی فرهنگ بازیکنان بالا برود کمتر چنین چالش‌هایی برای تیم به وجود می‌آید و همه چیز به دست بزرگتر‌ها حل می‌شود. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتصاب 3 روزه بازیکنان این تیم تصریح کرد: واقعا بابت این قضیه متاسفم.

کاشانی در واکنش به این موضوع که برخی اعضای هیئت مدیره دوتابعیتی هستند، گفت: من تابعیتم مشخص است، من جعفر کاشانی هستم، پدر و مادرم دیپلمات بودند و در این مملکت بودند و عاشق مملکتم هستم. ما نه پول می‌گیریم و نه فلان کار را می‌کنیم، من هرچه دارم از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است چرا که واقعا این هواداران سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هستند و امیدوارم روزی شرایط باشگاه طوری شود که هواداران بتوانند بیایند در باشگاه خودشان حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: در کنار هواداران پیشکسوتان زیادی هستند که از پتانسیل آنها می‌شود استفاده کرد. زمانی باشگاه می‌تواند به معنای واقعی باشگاه باشد که زیرساخت‌هایش توسط فرهنگ همین باشگاه شکل گرفته باشد. بازیکنان از رده پایه باید در همین باشگاه از لحاظ فرهنگی و فنی تربیت شوند و کاملا توجیه شوند که پیراهن چه تیم بزرگی را برتن می‌کنند. می‌دانید این پیراهن‌ها بر تن چه کسانی بوده است؟ شما عکس‌های پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس را در باشگاه می‌بینید؟ این قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها برای قبل از انقلاب بوده است. بزرگترین قهرمان‌های ملی این مملکت برای این باشگاه بوده‌اند، با همه این حرف‌ها باشگاه پرسپولیس در هیچ سالی اندازه این دو سال که دیدید خوب کار نکرده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید