کمالوند: شرمنده هواداران شدیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی 80 به 20 دست ما بود اما باختیم و شرمنده هواداران شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فراز کمالوند بعد از باخت تیمش در نشست خبری عنوان کرد: شرمنده هوادرانمان شدیم و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. بازی که ۸۰ به ۲۰ دست ما بود نباید این‌طور می‌شد. حریف از حداقل موقعیتش استفاده کرد. دو هفته است که این‌گونه می‌شود. حتما یکسری مشکلات هست که باید حل شود. بازیکنان با جان و دل بازی کردند و اگر اشکالی وجود دارد از من است.

او افزود:‌ نمی‌خواهم شکست را توجیه کنم. وقت‌کشی باب فوتبال است و آن‌ها این کار را کردند اما ما هم بدشانسی آورده‌ایم و گریبان ما را گرفته است. موقعیتی به فولاد ندادیم. وقتی کم‌ترین موقعیت را به حریف دادیم و بیشترین موقعیت را داشتیم، بازی باید ۵ بر یک به سود ما می‌شد. دفاع ما خوب بود چون دو ضربه به چارچوب ما زده شد. نمی‌خواهم توجیه کنم اما کمی بد آورده‌ایم. هم در این بازی هم در بازی قبل.

سرمربی صنعت نفت همچنین خاطرنشان کرد: از لحاظ روحی از بازی قبلی به هم ریخته بودیم. در این دو بازی ۱۵ ضربه به دروازه حریف زدیم که حتی یکی از آن‌ها به گل نرفته است. امروز بالای ۸۰ درصد مالکیت توپ داشتیم و از راه‌های مختلف حمله کردیم اما کار گره خورد. بیش از مسائل فنی، مشکل روحی و روانی تاثیر گذار بود. اگر یکی از توپ‌ها به گل می‌رفت داستان عوض می‌شد. یکسری اتفاقات هم مزید بر علت شده و واقعا بدشانسی آورده‌ایم.

کمالوند تاکید کرد: وقتی تیم شکست می‌خورد، یکسری حرف‌ها به وجود می‌آید اما اگر برده بودیم این حرف‌ها نبود. معتقدم امروز نسبت به بازی قبلی بهتر بودیم و دو برابر بازی با پدیده و استقلال پاس دادیم. خلاصه بازی‌ها را ببینید و مقایسه کنید که ما چند موقعیت گل داشتیم. فوتبال فراز و نشیب دارد. پارسال هم تا هفته هفتم این مشکل را داشتیم. امسال هم در این دو هفته بد آوردیم. در هر حال باید بررسی کنیم و فیلم بازی را بهتر ببینیم.

او اضافه کرد: هواداران به تیم علاقه دارند و وقتی تیم عقب می‌افتد، ناراحت می‌شوند. مسئولیت باخت را به عهده می‌گیرم و قول می‌دهم در اولین فرصت اوضاع بهبود یابد. مربی زمانی باید ناراحت شود که موقعیت گیر تیمش نمی‌آید. تا قبل از گل، خیلی خوب بازی کردیم اما روحیه بازیکنان خوب نبود. آن‌ها مقصر نبودند. من باید شرایط خوبی را در تمرین‌ها فراهم کنم تا بازیکنان برگردند.

سرمربی صنعت نفت در ادامه گفت: حریف چند لایه دفاع می‌کرد و بازی را بسته بود. بازیکنانم مجبور می‌شدند تا ۱۸ قدم بروند و پاس رو به عقب بدهند.

کمالوند با اشاره به این که از عملکرد رضا کردونی راضی نیست، افزود: او  را فرستادیم در تیم امیدها کار کند و مربیان امیدها نیز از او راضی نبودند. بازیکن جوان باید بداند که همیشه باید ورزیده باشد. در هر حال کمک می‌کنیم که بتواند فراز و نشیب کمی داشته باشد.

او در پایان درباره عملکرد داور بازی‌های تیمش، به خبرنگاران گفت: من به آقای اصفهانیان هم گفتم که هیچ چیزی بیشتر از حقمان نمی‌خواهیم. داور می‌تواند با گرفتن یک پنالتی نتیجه را تغییر ‌دهد. این‌ها هم تاثیر گذار است اما داور و بازیکنان را مقصر نمی‌دانم.

 

دیدگاه تان را بنویسید