رقابت های داخل سالن ترکمنستان

هشت مدال برنز موی‌تای کاران ایران قطعی شد

در پایان سومین روز از سری مسابقات موی‌تای بازی‌های داخل سالن آسیا هشت برد و دو باخت برای ایران ثبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین روز مسابقه‌های موی‌تای بازی‌های داخل سالن ترکمنستان از صبح امروز پیگیری شد. تیم ملی موی تای ایران نیز امروز با 10 نماینده در بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود رفت که در پایان هشت پیروزی و دو شکست حاصل کار موی‌تای کاران تیم ملی بود.

در مبارزات بخش آقایان امروز به ترتیب، امیر حسین کمری در وزن۵۴-  کوچ‌کوروف از ازبکستان، علی زرین‌فر در۶۰- کیلوگرم رقیب قرقیزستانی را، رضا احمدنژاد نماینده وزن ۶۷- حریف چینی، سید کیوان سلیمانی در وزن ۷۵- کیلوگرم از سد نماینده کشور میزبان(ترکمنستان) گذشت و در آخرین رقابت مجید هاشم بیگی نماینده وزن ۸۱- تیم ملی زابریو تاجیک را از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

همچنین در بخش بانوان نیز به ترتیب فاطمه یاوری در۵۱- کیلوگرم اولین مبارزه خود را در مقابل رضایی نماینده افغانستان برد، سعیده غفاری نماینده ۶۰- کشورمان نیز در مقابل حریف فیلیپینی به پیروزی رسید و در نهایت زهرا بوربور اژدی در ۶۳- کیلو طی سه راند پیاپی نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت.

اما سمیه خزایی نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم ایران مقابل نماینده فیلیپین شکست خورد و  سیدکاوه سلیمانی در ۷۱-  با وجود مصدومیت به میدان مبارزه رفت و مغلوب نماینده تایلند شد.

با توجه به نتایج امروز تیم‌ملی موی‌تای، نمایندگان ایران هشت مدال برنز را برای کاروان ایران و تیم ملی موی‌تای حتمی کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید