رقابت های داخل سالن ترکمنستان

رحیمی و مجدی برنز گرفتند/ یزدانی فینالیست شد

بانوان کشتی‌گیر ایرانی در چهارمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا به دو مدال برنز دست یافتند و یک کشتی‌گیر نیز به فینال رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال برگزاری است و امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از بازی‌ها، بانوان کشتی‌گیر ایران در بخش کشتی سنتی (کشتی با کمربند) به مصاف حریفان رفتند.

در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم سعیده رحیمی در مسابقات کشتی با کمربند بخش آزاد مقابل حریفی از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و در دیدار دوم  با نتیجه ۳ برصفر نماینده کشور میزبان را مغلوب کرد. او با قطعی کردن مدالش راهی نیمه نهایی شد. رحیمی در مرحله نیمه نهایی به مصاف مامارسول از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال برنز بازی‌ها دست یافت.

هم‌چنین زهرا یزدانی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم در مقابل حریفی از ترکمنستان با اقتدار پیروز شد. یزدانی در دیدار دوم خود نیز نماینده قزاقستان را شکست داد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. او در  مرحله بعد با نماینده ازبکستان کشتی گرفت و با غلبه بر حریف خود راهی فینال شد.
زهرا مجدی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در مسابقات کشتی با کمربند بخش آزاد مقابل حریفی از ازبکستان با نتیجه ۶ بر۴ پیروز شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. زهرا مجدی دیگر نماینده کشورمان هم با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان به مدال برنز این بازی‌ها دست یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید