امباپه: به دمبله گفتم به بارسا برود

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن فاش کرد که به مهاجم فصل گذشته بوروسیا دورتموند گفته به بارسلونا برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  عثمان دمبله در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که پس از کش‌وقوس‌های فراوان، موفق به جدایی از بوروسیا دورتموند و پیوستن به بارسلونا در ازای 105 میلیون یورو - به علاوه 42 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده - شد. دمبله روز دوشنبه بود که در اظهارنظری فاش کرد زمانی که گره در کار این انتقال افتاده و او از این موضوع عصبی شده بود، هم‌تیمی فرانسوی‌اش یعنی کایلیان امباپه او را آرام کرد.

امباپه 18 ساله در گفت‌وگو با سایت «فوت مرکاتو» فرانسه گفت: من و دمبله در مورد بحث انتقالش به بارسلونا با یکدیگر صحبت کردیم و او نظر مرا در این خصوص خواست که من به او گفتم به بارسا برو چون فرصت خیلی خوبی است. دمبله واقعاً می‌تواند با بازی در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارس در خط حمله بارسلونا بازیکنی بزرگ شود. او واقعاً با بازی در کنار این دو پیشرفت خواهد کرد. عثمان بازیکنی فوق‌العاده مستعد است، اما برای رسیدن به سطح بالا هنوز کار دارد.

مهاجم  فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: دمبله می‌تواند رویاهای خود را جامه عمل بپوشاند و این چیزی که من هم برای او آرزومندم. عثمان می‌تواند موفق به انجام این کار شود. او دوست من است و اگر به رویاهایش برسد، فوق‌العاده خواهد بود.

دمبله می‌تواند اولین بازی‌اش برای بارسلونا را فردا (شنبه) در دیدار برابر اسپانیول انجام دهد، این در حالی است که کایلیان امباپه هم ممکن است اولین بازی‌اش را برای پاری‌سن‌ژرمن مقابل متس انجام دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید