حرف های محمد موسوی درباره جوایز جام والیبال قهرمانی قاره

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: از آنجایی که نتایج جام قهرمانی قاره‌های در رنکینگ تیم‌ها تاثیر دارد با تمام توان به دنبال قرار گرفتن بر روی سکو هستیم تا اولین مدال جهانی را برای والیبال ایران کسب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد موسوی بیش از آغاز جلسه تمرینی نوبت صبح تیم‌ ‌ملی والیبال ایران اعزام به جام قهرمانی قاره‌ها در ژاپن درباره شرایط تیم‌ ‌ملی و رویارویی با تیم‌های قدرتمند جهان در آخرین تورنمنت سال ۲۰۱۷، اظهار کرد: ما در سال ۲۰۱۷ شروع خوبی نداشتیم و سال سختی برای والیبال ایران بود که البته در رده‌های پایه نتایج خوبی گرفته شد. در طول سال همواره آسیب‌دیدگی‌هایی برای بازیکنان تیم ملی پیش آمد و برخی بازیکنان به هر دلیل همراهی‌مان نمی‌کردند  ولی در سال ۲۰۱۷ شرایط برای ما سخت شد.

موسوی ‌اضافه کرد: جام قهرمانی قاره‌ها که یک فرصت مناسب و شایسته برای والیبال ایران است و از آنجایی که در حال‌ حاضر تیم آماده‌ای هستیم، امیدوارم بتوانیم توجه مردم را دوباره به والیبال جلب و دلشان را شاد کنیم و ان‌شاء‌الله اولین مدال جهانی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان کسب کنیم. واقعا هم شانس کسب مدال داریم و هم تیم آماده‌ای هستیم  ولی همه این صحبت‌ها به عملکرد بازیکنان در زمین بر می‌گردد. من خودم هم واقعا به کسب مدال در قهرمانی قاره‌ها امیدوارم.

سرعتی زن تیم‌ ‌ملی والیبال ایران درباره جوایز جام قهرمانی قاره و تاثیر آن افزایش بر انگیره بازیکنان برای ارائه عملکرد بهتر در مسابقات گفت‌: به نظرم جایزه این تورنمنت آنقدرها خوب نیست و ۶۳۵ هزار دلار که اعلام شده برای کل تیمها هست. به نظرم کسب مدال خیلی مهم‌تر است و جایزه نقدی برایمان زیاد اهمیت ندارد. قرار گرفتن بر روی سکوی جهانی اولویت ما است. از آنجایی که نتایج جام قهرمانی قاره‌ها در رنکینگ تیم‌ها نیز تاثیر دارد امیدوارم بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. با کسب نتایج قابل قبول در این جام می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم و با اعتماد به نفس بیشتری در رقابت‌های بعدی شرکت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید