استاد بزرگ شطرنج ایران: رقابت های جام آفتاب به عنوان بهترین مسابقات شطرنج سال 96 از لحاظ کیفی رقم خورد

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت :مسابقات شطرنج جام آفتاب در سطح بسیار مطلوبی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استاد بزرگ شطرنج ایران، شادی پریدر درباره رقابت های شطرنج جام آفتاب گفت: با وجود اینکه زمان کمی برای تصمیم گیری جهت برگزاری مسابقات در خمین وجود داشت اما مسابقات به بهترین شکل برگزار شد و رقابت های جام آفتاب به عنوان بهترین مسابقات شطرنج سال 96 از لحاظ کیفی رقم خورد.

وی ادامه داد: همچنین حضور بازیکنان مطرح کشورهای دیگر و اکثر بازیکنان تیم ملی کشورمان به این رقابت ها جلوه خاصی بخشید با توجه به اینکه اواخر شهریور مسابقات آسیایی را در پیش رو داریم این رقابت ها اردوی تدارکاتی خوبی برای بازیکنان می شود.

شادی پریدر اظهار داشت: با توجه به فتوای تاریخی امام خمینی(س) مبنی بر لغو ممنوعیت شطرنج و برگزاری مسابقات در بیت تاریخی ایشان یک رویداد بزرگ رخ داده است و من از این موضوع بسیارخرسندم و افتخار می کنم در این مکان حضور پیدا کردم.

وی در ادامه افزود : همدلی مسئولین، به کارگیری تمام ظرفیت های شهرستان و فضای مناسب برای برگزاری مسابقات شطرنج از نقاط قوت این دوره از مسابقات بوده است و امیدوارم که از سال های آتی این مسابقات زودتر در تقویم ورزشی کشور قرار گیرد تا بتوانیم تبلیغات گسترده تری داشته باشیم
و مطمئنم که در سطح جهان بازتاب خوبی خواهد داشت. http://diyareaftabekhomein.ir

استاد بزرگ شطرنج ایران درپایان گفت : برگزاری مسابقات در زادگاه امام خمینی (س)  باعث شد که ما بتوانیم از فضای معنوی و نورانی این بیت تاریخی لذت ببریم و تحت تاثیر ساده زیستی این عالم فرزانه قرار بگیریم. بنده به نمایندگی از جامعه شطرنج کشور از تمام مسئولین استان مرکزی و شهرستان
خمین به ویژه مدیریت مجموعه تاریخی بیت امام خمینی (س) نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید